For mange bolde i luften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej i dejlige hjælpsomme kvinder 

Tror i at kroppen og sindet kan bremse pb nr 2 fordi jeg har for mange bolde i luften?  

Jeg har i 2 mdr tid gået og søgt nyt job, hvor jeg får fri hver weekend og ingen 12 timers vagter. Nu har jeg været til 2 samtale og får svar i denne uge. Det er samme firma men anden afdeling.

Er igang med et vægttab har næsten tabt 10 kg ud af 18 kg der skal af.

Også er vi igang med 4 periode af pb2. (Ved godt det ikke er længe, men tanken har strejfet mig om kan påvirke hele pb 2)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2016

ErDuHerIkkeSnart

Nej, det tror jeg oprigtigt ikke - selvom det desværre er en meget sejlivet myte at man kan tænke sig fra graviditet. Jeg har aldrig mødt en fertilitetslæge, som har ment at det var afgørende og se forskningsmæssige beviser er mildest talt begrænsede. Det havde om biologi... ikke tanker...

Men jeg tror at der er mange andre gode grunde til at passe godt op sig selv, og have det rart. Stress er som bekendt usundt i længden - hvis den er voldsom nok. Der er dog ingen der siger, at man nødvendigvis er stresset, blot fordi man har mange bolde i luften?

Anmeld Citér

5. juli 2016

Anonym trådstarter

Du har jo nok ret, det gik bare så hurtigt med at blive gravid med den første, så tanke mylret starter bare en lavine i mit hoved 

Anmeld Citér

5. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej i dejlige hjælpsomme kvinder 

Tror i at kroppen og sindet kan bremse pb nr 2 fordi jeg har for mange bolde i luften?  

Jeg har i 2 mdr tid gået og søgt nyt job, hvor jeg får fri hver weekend og ingen 12 timers vagter. Nu har jeg været til 2 samtale og får svar i denne uge. Det er samme firma men anden afdeling.

Er igang med et vægttab har næsten tabt 10 kg ud af 18 kg der skal af.

Også er vi igang med 4 periode af pb2. (Ved godt det ikke er længe, men tanken har strejfet mig om kan påvirke hele pb 2)

Tror heller ikke det kan påvirke .. Vil lige sige at jeg blev gravid i første cyklus med nr. 1 med nr 2 måtte vi gennem 18 cyklusser før det lykkedes. Så fordi det går nemt første gang behøver det det ikke anden gang. held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.