Halløjsa
jeg er ved at være desperat efter noget ordentlig sex, efter en mand der begære mig og som giver mig positive og dejlige kommentare når jeg gør lidt ud af mig selv og ikke bare går og ligner en kedelig mor på barsel med gylp og banymos ned af tøjet og usat hår!!
vi har nærmest ikke haft ordentlig sex siden jeg blev gravid, hvilket skete i 1. Hug!!
Vores baby nu 5 mdr og jeg kan kun mindes at vi har haft sex 2 gange siden fødslen. Jeg er frustreret. Har altid haft mere lyst end ham og jeg har tit måtte gøre det selv for bare at få lidt tilfredsstillelse. Jeg har tit bragt emnet på banen og fortalt ham hvad jeg tænder på, at han godt må være lidt insisterende og lidt ligepå og gerne tage initiativ. Han har faktisk aldrig taget initiativ
jeg er efter 7 års parforhold begyndt at føle mig meget uatraktiv og jeg er bange for om jeg har en ulækker lugt dernede, selvom jeg godt ved at det har jeg ikke. Jeg kan bare ikke finde ud af hvorfor han ikke har lyst til at forføre mig! Jeg har også tit prøvet at blive afvist når jeg prøver at røre ved ham og ligesom få ham i stemning, og når man har prøvet det nok gange så føler man sig simpelthen så ligegyldig og ked af det. Jeg har tit sagt at jeg godt gad udnytte den korte tid vi har om eftermiddagen evt. Mens lillemand sover og de 2 andre er i skole/ børnehave. Men jeg er nået dertil nu hvor jeg bare ikke gider tage mere initiativ. Har prøvet alt fra frække sms'er, eller billeder af mig i et par slutty netstrømper! Købt bøger til ham om sex, sexspil, legetøj i form af små vibratore og glidecremer og massageolie... Jeg har prøvet at barbere mig glat og også bare at lade dusken gro!! Intet synes at virke, ikke mere end den ene gang ihvertfald. Og det er ALTID på mit initiativ. Han prøver slet ikke selv på at gøre sig lækker eller har aldrig arrangeret et weekendophold, middag, overraskelse med gaver, blomster eller noget for at ruske lidt op i stemningen. Jeg har ofte købt en gave til ham, ikke nødvendigvis noget sexet, men mere sådan en "jeg tænker på dig" gave i form af en pæn trøje, ny deo eller gode specialøl osv. Han hjælper ok til herhjemme, men kun fordi jeg har lavet en plan med arbejdsopgaver så jeg ikke ender med at lave alt i huset!
Jeg er bare kørt træt i det her, men jeg er sikker på at jeg ville kunne få gnisten tilbage hvis jeg ellers oplevede en mand der gerne ville røre ved mig og gerne ville have min krop, og så er jeg også sikker på at hvis jeg fik det, så ville jeg stoppe med at gå og være irriteret over småting som, når han ikke lige stiller koppen det rigtige sted eller skoene i det forkerte hjørne agtig!! Jeg kan bare have meget svært ved at se det positive efterhånden
jeg har tit luftet tanken (for mig selv) om at gå fra hinanden men vi har 3 børn og jeg vil så nødigt at det skal ende med skilsmisse, selvom jeg ofte føler at det kunne være nemmere at være alene, og så have friheden til at kunne finde en mand der gad have sex med mig!! Ulykkelig situation jeg står i!
Anmeld
Citér