:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. september 2009

jannilaursen

Så skete det sq..
jeg mistede min kat igennem 13år ..
Glemmer det aldrig.
min mor skulle til dyrelæge med hende. jeg havde ikke regnet med hun var så syg  . så jeg lagde mig i min mors seng sammen med min Datter  og sov og vågner ved min mor står hen over sengen . Det første jeg siger er '' Hvor er minni !?''
og derefter får jeg svaret. ''jeg har ikke minni med hjem hun blev aflivet fordi hun har fået en skade i hjernen . ''
Jeg er helt knust
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

malou

århhhhh.... det er det værste at miste sine kæledyr.... men husk på lille minni er oppe i katte himmlen nu!!! Håber I alle er ok..

knus malou

Anmeld

29. september 2009

MorTilGustav

Pyha, ja det er virkelig hårdt at skulle vænne sig til ikke at have sit kæledyr ved sin side efter så lang tid! Har haft rigtig mange katte gennem min opvækst og det er SÅ hårdt hver gang man må sige farvel.
Det er da virkelig trist at du slet ikke fik mulighed for at sige "ordentlig" farvel - altså se hende en sidste gang inden de aflivede hende
Men 13 år er også meget for en kat  Hun har sikkert haft et super dejligt liv med jer så længe det varede.
  fra en KÆMPE katte-elsker

Anmeld

29. september 2009

Mathilde

Puh hvor er det sørgeligt! Det er bare super hårdt at miste et kæledyr...
Men dejligt at I fik så mange år sammen. Hun har det helt sikkert godt hvor hun er nu og fanger mus oppe i katte himlen

Håber du er ok..

Stort knus fra Mathilde, også katte-elsker

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

Avs... Er jeg ked af at høre... Håber i er Okey...

Sikke nogen dejlige billeder... :O)

Er selv total katte elsker... :O)

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Usch hvor væmmeligt! Jeg håber du er OK, det er så ufattelig trist at miste et kæledyr.

Stort knus til dig
Rosa

Anmeld

29. september 2009

Berg

Puha, det er bare super hårdt og så uden varsel.

Husk på at den har haft et langt og godt liv.

Anmeld

29. september 2009

jannilaursen

Det er helt uvirkeligt. bare fra den ene dag til dn anden at skulle vende til der ikke var en der kom løbene når jeg kom ind af døren.. og rende rundt om mine ben ..
Jeg har en tomhed .. jeg mangler min lille minni ..
Tusind tak for jeres søde beskeder.
og ja , det er rigtigt rigtigt hårdt og misté et dyr man har haft tæt på og holdt a og elsket. følte hun var mit lille barn ..
Jeg savner hende.

Anmeld

29. september 2009

FrkC

Kæmpe  fra mig

Anmeld

29. september 2009

Ansemusen

Det gør mig SÅ ondt!! Jeg er selv et stort dyremenneske og knytter mig meget til mine kæledyr! Mistede også min 13 år gamle kat for år tilbage. Det var rigtig hårdt og jeg savner ham stadig den dag i dag 7 år efter  Jeg håber du kan trøste dig en lille smule ved tanken om, at hun nu har det godt og ikke lider mere!

Mange knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.