P pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. juli 2016

loubri

Hej alle. 

Jeg stoppede med p piller sidste tirsdag. Jeg har sådan en underlig murren i underlivet og meget udflåd (sorry)  der er gennemsigtigt. Jeg har ikke set skyggen af mens og har ikke haft mens i den sidste måned på pillerne. Altså ikke nogen mens i snart 1 1/2 måned. 

Nå, men mit spørgsmål  hvor længe havde i bivirkninger af p pille stop? Er ved at være godt træt af at skulle skifte trusser et par gange om dagen og jeg føler mit underliv hænger ned på jorden så meget tynger det.

Pft for svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

24681012

Hejsa. 
Jeg stoppede på p-pillen og fik forventet mens den 2juni-6juni.
jeg er dog på dag 32 i min første pillefrie cyklus og har ikke set skyggen af mens.
Jeg har været nede i den lokale helsebutik og købe VITEX - som skulle sætte fut i det hele.
Og det begynder jeg på imorgen.
Det skulle gøre cyklussen længere og kortere efter behov.
Læs evt om vitex herinde.
Det er rigtig mange solstråle historier omkring dette.
Håber det hjælper dig lidt. :-)

Anmeld Citér

5. juli 2016

loubri

24681012 skriver:

Hejsa. 
Jeg stoppede på p-pillen og fik forventet mens den 2juni-6juni.
jeg er dog på dag 32 i min første pillefrie cyklus og har ikke set skyggen af mens.
Jeg har været nede i den lokale helsebutik og købe VITEX - som skulle sætte fut i det hele.
Og det begynder jeg på imorgen.
Det skulle gøre cyklussen længere og kortere efter behov.
Læs evt om vitex herinde.
Det er rigtig mange solstråle historier omkring dette.
Håber det hjælper dig lidt. :-)

Tak for svar. 

Vi prøver ikke decideret at blive gravide - vi tager det som det kommer. Men min tålmodighed med disse bivirkninger er næsten opbrugt. Men vil gerne lade naturen gå sin gang og tage den med ro.  uden alle mulige vitaminer osv der skal fremskynde det. Tager dog folinsyre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.