Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er 31 år og mor til to piger på 3,5 år og 5,9år
Mit hjerte sukker efter en 3er, men min fornuft siger 2 er fint til vores lille familie!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er 29
Har en dreng på 5 år og lige om lidt en lille datter også så har min mand yderligere 4 børn
Jeg ønsker ikke flere
Jeg er 40
har 5 børn 4.6.18.20.22
og nej ønsker mig ikke flere børn
Jeg er 34
Mor til 4 styks på 11,10, og 5 år og en 5 mnd
Jeg har fået så hatten passer nu og ønsker ikke flere børn
Marts<3 skriver: Har en dejlig dreng på 4 år. Hans far er gået fra mig. Så jeg får ikke flere børn. Vil ikke have flere børn med forskellige fædre. Så jeg er taknemlig for den dreng jeg fik. Ville gerne have haft en mere. Men sådan blev det ikke... Jeg er 30...
Har en dejlig dreng på 4 år.
Hans far er gået fra mig. Så jeg får ikke flere børn. Vil ikke have flere børn med forskellige fædre. Så jeg er taknemlig for den dreng jeg fik. Ville gerne have haft en mere. Men sådan blev det ikke... Jeg er 30...
Hvad er der galt med at få børn med forskellige fædre?
Jeg er 27 år og har en datter som bliver 19 mdr i dag og vi venter en lille søster eller lille bror i starten af oktober.
Og vi skal ikke have flere børn
lilledittemor skriver: Hvorfor hemmeligt?
Hvorfor hemmeligt?
Fordi jeg er alene og ikke lige har udsigt til en kæreste, jeg er 32 og vil gerne kende denne evt farmand i mindst et par år inden PB... Så når jeg hurtigt op sidst i 30'erne, og der ønsker jeg ikke at få barn (tænker jeg nu ). Så det er en lidt hemmelig drøm fordi den er urealistisk...
Jeg er lige blevet 26 år og har 2 drenge. En på 9 mdr. og en på snart 4 år. Jeg ønsker mig hjertens gerne et barn til men frygter virkelig en graviditet mere, så mon ikke vi stopper her, selvom jeg drømmer om 3 drenge, der kan rende i haven og spille fodbold sammen. Deres far vil også helst nøjes med to, så mon ikke det er meget passende. og skal vi endelig have endnu en lille fyr på et tidspunkt, så skal det være inden vi fylder 30.
30 og to egne børn på 7 mdr og 9 år.
4 Bonusbørn på 2,5,8,10.
Gad godt have én til - men det er udelukket. 6 fælles er fint. Jeg vil heller ikke risikerer en graviditet igen. Vi er jo lykkelige som det er nu. Men jeg elsker babytiden og jeg elsker at have mange børn omkring mig.
karivinc skriver: Hvad er der galt med at få børn med forskellige fædre?
Intet... Jeg vil bare ikke have flere børn med forskellige mænd.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128