Erfaringer med "fedtsugning" på maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg er 30 år, har født vores andet barn for snart 3 måneder siden.

Jeg er 160 cm høj, og har altid ligget på omkring de 60 kilo (plus minus).

Lige nu siger vægten 70 kilo og jeg kan allerede sige at maven aldrig bliver den samme.... 

Jeg indrømmer at jeg aldrig har været slank og super fit lige på maven, men jeg frygter virkelig bare en hudfold der hænger, og håndtag uanset hvad jeg tager på!!!

Jeg er desværre begrænset af min krop, og kan derfor ikke dyrke motion i det omfang jeg tror det er nødvendigt for at få en pæn mave igen (det er tidligere ikke lykkes med den mængde motion jeg har kunnet holde til ). Jeg arbejder selvfølgelig på vægttab lige nu, men det er udelukkende på kostændringer, og det bliver maven jo ikke stram og pæn af.

Er der nogen som har erfaringer med nogle af de maveoperationer som findes? Der er jo alverdens muligheder, fedt og/eller hud og halve og hele regioner....

Jeg har naturligvis tænkt mig at give det tid, et års tid med intensivt fokus på maven og kosten tænker jeg, men hvis ikke det er nok SKAL der ske noget andet! Og så kan jeg jo lige så godt begynde at spare op nu, hvis en operation er en reel mulighed 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vil anbefale dig gruppen på facebook: skønhed - plastikoperationer - kosmetiske behandlinger - hår. 

Der er masser af kvinder som deler ud af deres erfaringer om maveplastik.

Anmeld Citér

4. juli 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Lige nu siger vægten 70 kilo og jeg kan allerede sige at maven aldrig bliver den samme.... 

Jeg indrømmer at jeg aldrig har været slank og super fit lige på maven, men jeg frygter virkelig bare en hudfold der hænger, og håndtag uanset hvad jeg tager på!!!

Jeg er desværre begrænset af min krop, og kan derfor ikke dyrke motion i det omfang jeg tror det er nødvendigt for at få en pæn mave igen (det er tidligere ikke lykkes med den mængde motion jeg har kunnet holde til ). Jeg arbejder selvfølgelig på vægttab lige nu, men det er udelukkende på kostændringer, og det bliver maven jo ikke stram og pæn af.

Er der nogen som har erfaringer med nogle af de maveoperationer som findes? Der er jo alverdens muligheder, fedt og/eller hud og halve og hele regioner....

Jeg har naturligvis tænkt mig at give det tid, et års tid med intensivt fokus på maven og kosten tænker jeg, men hvis ikke det er nok SKAL der ske noget andet! Og så kan jeg jo lige så godt begynde at spare op nu, hvis en operation er en reel mulighed 

Jeg har ingen erfaring med fedtsugning.

Men jeg vil bare give et lille råd til nem træning som har hjulpet på min mave.

Jeg har købt en fitness ring (hulahopring)

Og har midstet ca 10 cm kun ved det på 6 mdr. Det er nem træning og underholdning med baby på gulvet.

Anmeld Citér

4. juli 2016

migxher

Altså jeg synes ikke rigtig det giver nogen mening at få en fedtsugning på maven hvis man alligevel har 10 kg for meget på resten af kroppen? men nu kender jeg også en der har fået det gjort og hendes mave er da rigtig nok mindre foran men hun har så stadig bollehåndtag og bh delle, og ja hvad er så pointen i at få det gjort. Så tror jeg det giver meget mere i sidste ende hvis man i hvertfald smider de overflødige kilo først.

Anmeld Citér

4. juli 2016

migxher

Og så tror jeg altså bare ikke at man udelukkende kan opererer sig til en flot og trimmet mave. Selvom det da ville være en super nem løsning. Men det tror jeg nu altså bare at der skal træning til, i hvertfald et godt stykke af vejen.

Anmeld Citér

4. juli 2016

Muffinmus

Først og fremmest skal du vide at motion ikke skal bruges som slankemiddel.  

Motion toner din krop pænere, men ikke tyndere.

Den rigtige kost slankeråd, så det er såmænd der du skal arbejde. Motionen er et godt supplement til en god sund kost,men ikke den der spiller den største rolle.

Og motion kan gøres hjemme. Med simple øvelser så som 30 dages udfordringerne.  De hedder 30 Day Challenger og fås i mange variationer og formål.

Eller shred. Det er super effektivt i stuen.

Anmeld Citér

5. juli 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Som skrevet så arbejder jeg på vægttab lige nu - netop for ikke at have overflødige kilo i tilfælde af at en operation kommer på tale.

Jeg har tidligere tabt 20 kilo, ved en god kombi af træning og kost - det gjorde ikke noget specielt for min mave, den blev aldrig rigtig fast (min hud er nok bare ikke nem at stramme op ). Det var dengang jeg kunne træne (jeg savner det vildt!!!)... Jeg fik et bmi i den lave ende af normalen, og kroppen var ellers pæn. Maven fulgte bare ikke med...

Nåh men min pointe er vist at jeg søger info om OPERATIONER i den her forbindelse - resten har jeg "styr på" 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Giraffen

Anonym skriver:

bare lige et indspark

Det at få strammet maveregionen og de små muskler op omkring rygsøjlen osv. kræver ikke hård motion.

De, der alene dyrker fx pilates og yoga er nogle af dem, der har den stærkeste maveregion pga balanceevnen og den naturlige brug af de indre mavemuskler - det at musklerne natuligt holder på rygsøjlen og organerne skaber en flottere mave og talje. Naturligvis kombineret med kosten, som du jo allerede er igang med

Det er samtidig med til at holde organerne på plads, give en god stærk holdning og en sund krop, der kan holde i mange år

Alle de ting, kan fedtsugning ikke give dig

Anmeld Citér

5. juli 2016

SofiaMik

Jeg er nogenlunde samme str som dig og jeg troede aldrig min mave skulle blive pæn igen, men det gjorde den altså helt af sig selv, men der gik et år og det var kun vægttab. Held og lykke

Anmeld Citér

5. juli 2016

migxher

Anonym skriver:

Tak for jeres svar 

Som skrevet så arbejder jeg på vægttab lige nu - netop for ikke at have overflødige kilo i tilfælde af at en operation kommer på tale.

Jeg har tidligere tabt 20 kilo, ved en god kombi af træning og kost - det gjorde ikke noget specielt for min mave, den blev aldrig rigtig fast (min hud er nok bare ikke nem at stramme op ). Det var dengang jeg kunne træne (jeg savner det vildt!!!)... Jeg fik et bmi i den lave ende af normalen, og kroppen var ellers pæn. Maven fulgte bare ikke med...

Nåh men min pointe er vist at jeg søger info om OPERATIONER i den her forbindelse - resten har jeg "styr på" 

Men nu er du 30 og har født 2 børn. Jeg tror ikke at du nødvendigvis kan forvente at få den samme strammer ungpige mave tilbage som inden du fik børn. Sådan et par graviditeter gør bare noget ved kroppen, huden, musklerne osv. så måske der også ligger noget accept i det her. At acceptere at din krop bare ikke er den samme som den var engang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.