Jeg er 30 år, har født vores andet barn for snart 3 måneder siden.
Jeg er 160 cm høj, og har altid ligget på omkring de 60 kilo (plus minus).
Lige nu siger vægten 70 kilo og jeg kan allerede sige at maven aldrig bliver den samme.... 
Jeg indrømmer at jeg aldrig har været slank og super fit lige på maven, men jeg frygter virkelig bare en hudfold der hænger, og håndtag uanset hvad jeg tager på!!!
Jeg er desværre begrænset af min krop, og kan derfor ikke dyrke motion i det omfang jeg tror det er nødvendigt for at få en pæn mave igen (det er tidligere ikke lykkes med den mængde motion jeg har kunnet holde til
). Jeg arbejder selvfølgelig på vægttab lige nu, men det er udelukkende på kostændringer, og det bliver maven jo ikke stram og pæn af.
Er der nogen som har erfaringer med nogle af de maveoperationer som findes? Der er jo alverdens muligheder, fedt og/eller hud og halve og hele regioner....
Jeg har naturligvis tænkt mig at give det tid, et års tid med intensivt fokus på maven og kosten tænker jeg, men hvis ikke det er nok SKAL der ske noget andet! Og så kan jeg jo lige så godt begynde at spare op nu, hvis en operation er en reel mulighed 
Anmeld
Citér