Spiser over 1000 ml mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
4 svar
1 synes godt om
3. juli 2016

Mortil2drenge<3

Min søn er 3 måneder og spiser over det anbefalede mme om dagen hvad gør man her ? Begynder på grød ? om dagen virker han til være hurtig sulten sådan med 2 timers mellemrum får 180 -200 ml men om natten sover han dog igennem for det meste.. 

Gode råd søges ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2016

xStinepigen

Molly90 skriver:

Min søn er 3 måneder og spiser over det anbefalede mme om dagen hvad gør man her ? Begynder på grød ? om dagen virker han til være hurtig sulten sådan med 2 timers mellemrum får 180 -200 ml men om natten sover han dog igennem for det meste.. 

Gode råd søges ! 

Hvor gammel er hn? Mik søn spise også mere, og tænker han bedst selv ku fortælle om han var sulten end hvad anbefaldingerne sagde  

Anmeld Citér

3. juli 2016

migxher

Så længe det ikke er meget over så gør det ikke noget grød er alt alt for tidlig for hans lille mave. 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Jupiter

Vi havde samme problem med den første - hun havde ingen stopknap og kunne blive ved og ved...

Vi supplerede med vand og the indtil 1-1½ uge før hun blev 4 mdr. Så startede vi på vælling/grød. Det gik lynhurtigt, der var ikke megen opstart her. Så det var helt sikkert fordi hun var klar! Hendes mave tog det i øvrigt fint - vi har aldrig haft problemer, og hun er også helt normal idag - bare glad for mad 

Denne gang har sp i øvrigt sagt at hvis vi render ind i samme situation, så må vi gerne starte før hvis vi føler at lillesøster er klar. Det handler om at se på sit barn og lytte til dets signaler og ens egen mavefornemmelse 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Hvad vejer din søn?  

Jeg tænker at så længe han trives, vokser godt og ikke har vrøvl med maven ville jeg ikke bekymre mig.

Spiser han meget på én gang? Eller spiser han ofte? 

Er du bekymret, vil jeg anbefale dig at tage til åben rådgivning hos Sundhedsplejen eller ringe til din egen SP  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.