Imorgen = vitex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
9 svar
1 synes godt om
3. juli 2016

24681012

Hejsa.
Min mand og jeg er igang med PB! dvs: jeg er lige stoppet på p-piller og havde forventet mens den 2juni-6juni.
Jeg har ikke set skyggen af min mens siden sidst, og er nu på 32 i min første pillefrie cyklus.
Jeg har læst og læst om alle mulige der har prøvet vitex, og jeg skal ned i den lokale helse butik imorgen og have anskaffet mig det.
Så vi rigtig kan komme igang! 
Jeg har dog taget multivitamin gravid i nogle måneder nu. (mens jeg var på pillen også- for at forberede)
Jeg er 23 år gammel, og håber iforhold til statestikken med hensyn til min alder, at det går stærkt.
FOR JEG GLÆDER MIG TIL DEN DAG DER ER TO RØDE STREGER I MIN G-TEST!!!! 

Har i prøvet vitex??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2016

24681012

Slet ingen med erfaring? :-)

Anmeld Citér

3. juli 2016

Liv_86

Jeg tog vitex fordi min cyklus lige pludselig blev meget uregelmæssig. Først 28 dage, så 4 dage over, 1 uge over og 10 dage over. Den første måned på vitex blev min cyklus 32 dage og blev derefter gravid. 

Men hvis du lige er er stoppet på p-piller, hvilket det lyder til, vil jeg lige give det en chance. En cyklus på 32 dage er også normal og forstår det sådan at din cyklus er 32 dage?

Anmeld Citér

3. juli 2016

24681012

Liv_86 skriver:

Jeg tog vitex fordi min cyklus lige pludselig blev meget uregelmæssig. Først 28 dage, så 4 dage over, 1 uge over og 10 dage over. Den første måned på vitex blev min cyklus 32 dage og blev derefter gravid. 

Men hvis du lige er er stoppet på p-piller, hvilket det lyder til, vil jeg lige give det en chance. En cyklus på 32 dage er også normal og forstår det sådan at din cyklus er 32 dage?

Hejsa - liv.
Jamen har ikke fået min prillefrie mens endnu. er idag på dag 32 i min cyklus, og ved jo ikke hvor lang den ender med at blive?? 
derfor vil jeg gerne begynde på vitex.
Det er vel også bare et vitamin, så det skader vel ikke uanset? 
tror du?  
vil hvertfald snakke med hende nede i helsam imorgen, og høre hvad hun tænker.
må forklare hende siturationen.

Anmeld Citér

4. juli 2016

24681012

Nogen skriver de tager dobbelt dosis af VITEX - og min helsedame sagde man skulle tage de mg der står på bøtten.
hvad gjorde i?? 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Liv_86

24681012 skriver:

Nogen skriver de tager dobbelt dosis af VITEX - og min helsedame sagde man skulle tage de mg der står på bøtten.
hvad gjorde i?? 

Jeg tog 1 pille om morgenen inden måltid som der står på

Anmeld Citér

4. juli 2016

24681012

Liv_86 skriver:

Jeg tog 1 pille om morgenen inden måltid som der står på

Super.
Det sagde helsedamen også. mén har læst mange der skriver de tager op omkring 1200mg om dagen!
men holder mig til det der står på bøtten man skal. :-)

Anmeld Citér

5. juli 2016

Natteravnen

24681012 skriver:

Super.
Det sagde helsedamen også. mén har læst mange der skriver de tager op omkring 1200mg om dagen!
men holder mig til det der står på bøtten man skal. :-)

Jeg tog 2 piller de første dage (også fucked cyklus efter p-pille stop, var på p-piller i 10 år).. Min første cyklyus var på 85 dage.. I næste cyklus blev jeg gravid og er nu 6+1 

Anmeld Citér

5. juli 2016

24681012

Natteravnen skriver:

Jeg tog 2 piller de første dage (også fucked cyklus efter p-pille stop, var på p-piller i 10 år).. Min første cyklyus var på 85 dage.. I næste cyklus blev jeg gravid og er nu 6+1 

Okay. Hende helsedamen sagde et pille daglig. 

Men skete der noget ved dig ved at tage to om morgenen?? 

Og hvor lang tid tog du to piller? ��☀️

Anmeld Citér

6. juli 2016

Natteravnen

24681012 skriver:

Okay. Hende helsedamen sagde et pille daglig. 

Men skete der noget ved dig ved at tage to om morgenen?? 

Og hvor lang tid tog du to piller? ��☀️

Nej slet ikke ..

Hmm.. i omkring 10 dage mener jeg, for lige at sætte systemet igang også tog jeg 1 derfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.