Skoldkopper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.631 visninger
3 svar
1 synes godt om
3. juli 2016

JVF

Kan dette være tidlige skoldkopper?

Min datter havde fredag og igår 38 i feber og igår dukkede der så tre røde mærker op på hendes ben. Feberen er væk og der er idag kun kommet en mere, denne med noget i midten, på hendes ene knæ. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2016

Mom

Profilbillede for Mom
JVF skriver:

Min datter havde fredag og igår 38 i feber og igår dukkede der så tre røde mærker op på hendes ben. Feberen er væk og der er idag kun kommet en mere, denne med noget i midten, på hendes ene knæ. 

Jeg syntes mere det ligner myggestik, og antager så at feberen er et uheldigt sammentræf.

Anmeld Citér

3. juli 2016

MissTas

JVF skriver:

Det ligner ikke skoldkopper og som oftest kommer de ret hurtigt efter den første er kommet, så tænker ikke det er skoldkopper

Anmeld Citér

4. juli 2016

JVF

Falsk alarm - Der er ikke kommet flere idag og dem der var i weekenden er stort set forsvundet.  Gad vide hvad de ellers kom af 

(Havde i mit stille sind håbet det var skoldkopper, så de var forholdsvis nemt overstået + inden min barsel slutter &nbsp

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.