Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen som ved hvordan uge for uge udviklingen skal læses, i denne bog?
Jeg er 13 fulde uger henne i dag men ved ikke, om det er 13. eller 14. Uge jeg skal læse.
Håber I kan hjælpe.
Mvh. Monica
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis du er 13+? er du i 14. Uge
Christabelle skriver: Hvis du er 13+? er du i 14. Uge
Ja det ved jeg. Men gælder uge 14 i bogen fra når man er 13+0 eller først når jeg er 14 fulde uger? Det er det jeg pludselig er kommet i tvivl om.
Mo9ca skriver: Ja det ved jeg. Men gælder uge 14 i bogen fra når man er 13+0 eller først når jeg er 14 fulde uger? Det er det jeg pludselig er kommet i tvivl om.
Ok. Du skrev bare 13. eller 14. uge så var det jeg svarede ud fra
Kender ikke bogen så det kan jeg desværre ikke svare på
Christabelle skriver: Ok. Du skrev bare 13. eller 14. uge så var det jeg svarede ud fra Kender ikke bogen så det kan jeg desværre ikke svare på
Okay, tak for hjælpen.
Står der uge 14 hedder det 14+, altså 14 fulde uger
står der 14. uge hedder det 13+
så det ville være mit udgangspunkt hvordan det er skrevet så er du 13 fulde uger nu ville jeg læse om 14. uge eller uge 13
LayLow skriver: Står der uge 14 hedder det 14+, altså 14 fulde uger står der 14. uge hedder det 13+ så det ville være mit udgangspunkt hvordan det er skrevet så er du 13 fulde uger nu ville jeg læse om 14. uge eller uge 13
Arh ja da. Tak for det.
Har lige kigget efter og der står uge 13 af graviditeten - Barnet er 11 uger gammelt.
Så efter lidt rationel tankegang går jeg ud fra, at det er uge 13 jeg skal læse om.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128