Hvad sker der for mine tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg simpelthen er flov over at tænke som jeg gør.. 

Jeg er gået i panik de sidste par dage, som i virkelig panik. Jeg var til scanning og så det fineste hjerteblink, fælede nogle tåre af ren lettelse. Det var virkelig en stor oplevelse! 

Men... Efter scanningen er jeg virkelig gået i panik. Kan jeg det her? Vil jeg det her? Kan jeg gøre det godt nok, og rigtigt? Er jeg klar til at vende mit liv 180 grader? Hvad hvis mig og min kæreste går fra hinanden? Vores forhold er kommet under ekstremt pres de sidste par uger, og jeg er simpelthen så ked af det.. Og flov over mine tanker. 

Har prøvet at snakke med min kæreste om det. Det eneste han siger er at vi skal være forældre, og at han glæder sig. Han snakker ikke engang med mig omkring det, og lukker bare af. 

Har andre haft de her tanker? Føler mig så alene og hjælpeløs... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2016

Mortilsnart4

Disse tanker er med til at gøre dig mental klar til at blive mor ��

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er anonym da jeg simpelthen er flov over at tænke som jeg gør.. 

Jeg er gået i panik de sidste par dage, som i virkelig panik. Jeg var til scanning og så det fineste hjerteblink, fælede nogle tåre af ren lettelse. Det var virkelig en stor oplevelse! 

Men... Efter scanningen er jeg virkelig gået i panik. Kan jeg det her? Vil jeg det her? Kan jeg gøre det godt nok, og rigtigt? Er jeg klar til at vende mit liv 180 grader? Hvad hvis mig og min kæreste går fra hinanden? Vores forhold er kommet under ekstremt pres de sidste par uger, og jeg er simpelthen så ked af det.. Og flov over mine tanker. 

Har prøvet at snakke med min kæreste om det. Det eneste han siger er at vi skal være forældre, og at han glæder sig. Han snakker ikke engang med mig omkring det, og lukker bare af. 

Har andre haft de her tanker? Føler mig så alene og hjælpeløs... 

Jeg havde præcis de samme tanker, faktisk mere anden gang end første gang. 

Tror det er helt normalt, men kender det med at føle sig som verdens værste menneske. Tro mig, man finder ud af det. 

Her er vi begge studerende med lorte økonomi, men man klarer den. Ved det er en kliché, men så snart du har din baby i armene, forsvinder alle de tanker og det eneste du fokuserer på er at passe på din lille baby, og at du vil ofte alt for ham/hende. 

Tillykke med baby i maven, det er super hårdt at være forældre, men det hele værd. Og uanset, så finder man ud af tingene hen ad vejen

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tror det er helt normalt, men kender det med at føle sig som verdens værste menneske. Tro mig, man finder ud af det. 

Her er vi begge studerende med lorte økonomi, men man klarer den. Ved det er en kliché, men så snart du har din baby i armene, forsvinder alle de tanker og det eneste du fokuserer på er at passe på din lille baby, og at du vil ofte alt for ham/hende. 

Tillykke med baby i maven, det er super hårdt at være forældre, men det hele værd. Og uanset, så finder man ud af tingene hen ad vejen

Hvor er jeg glad for at høre at jeg ikke er den eneste!  

Vi har mistet før, og der var jeg bare så glad og klar hele vejen. Og blev jo fuldstændig ulykkelig da jeg mistede, derfor jeg også er så chokeret over de tanker her. Det er godt nok ulideligt  især når min kæreste bare svæver på en lyserød sky og slet ikke høre på hvad jeg siger, og føler.. Åååh.. Forfærdeligt! 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde faktisk rigtig mange tanker her 4 gang jeg blev gravid 

mange flere end ved 1 , 2 & 3 barn 

troede jo jeg var færdig med at have en baby i huset

men ny kæreste der ik havde nogen børn selv ja det satte mange tanker og bekymringer  i gang både inden jeg blev gravid og efter jeg var blevet gravid 

det fortsatte helt til fødslen 

men nu min baby 5 mdr her D 10 og ja gu var det pisse  rokker hårdt i starten for at få familien til at fungere med endnu et familie medlem 

men nu er det som hun altid har været her og min familie er fuldendt 

Men er stadig overrasket over at jeg havde alle de tanker om hende imens jeg ventede hende 

så mit råd nyd din graviditet ogvglæd dig ! Jeg ødelagde lidt mim sidste graviditet med bekymringer om fremtiden sys jeg 

Knus En mor til 4 små terrosister 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvor er jeg glad for at høre at jeg ikke er den eneste!  

Vi har mistet før, og der var jeg bare så glad og klar hele vejen. Og blev jo fuldstændig ulykkelig da jeg mistede, derfor jeg også er så chokeret over de tanker her. Det er godt nok ulideligt  især når min kæreste bare svæver på en lyserød sky og slet ikke høre på hvad jeg siger, og føler.. Åååh.. Forfærdeligt! 

Vi har også mistet to gange efter uge 12 inden for et halvt år ca. så jeg kender det. 

Jeg slog meget mig selv i hovedet for ikke at glæde mig, men tror det er en form for forsvarsmekanisme, så man ikke bliver sønderknust igen igen  

der hele skal nok blive godt, man må bare tillade sig selv de tanker man har tror jeg, og finde ud af at det er helt okay, at være nervøs for hvad fremtiden bringer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.