Menstrution i uge 6+0, stadig gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
10 svar
4 synes godt om
2. juli 2016

Steph86

Kære alle

Jeg er helt ny herinde, og ved ikke helt om det er det rigtige sted jeg skriver.

Jeg havde min sidste mens D.21. Maj og testede positiv 4-5 gange med forskellige tests både i denne uge og i sidste uge.

Da jeg så var omkring de 6+0 i torsdags, fik jeg noget der minder og mens. 

Nu er jeg i tvivl om der stadig er noget og er ved at blive skør.

Har I prøvet lignede og stadig været gravide, eller er alt håb ude?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2016

lilledittemor

Man kan sagtens have blødning og stadig være gravid.. Tag en test ��

Anmeld Citér

2. juli 2016

Kattha

Jeg blødte hver måned de første 5 måneder af min graviditet. Blev utrolig bange og ked af det første gang det skete, i omkring uge 7. Betalte for en skanning og alt var fint. Så ja, man kan sagtens bløde og være gravid. Tag en test. Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Steph86

Tog en test i dag og den var desværre negativ, så tror ikke det var denne gang det skulle ske

men det er bare at prøve igen så

Anmeld Citér

3. juli 2016

Kattha

Steph86 skriver:

Tog en test i dag og den var desværre negativ, så tror ikke det var denne gang det skulle ske

men det er bare at prøve igen så

Håber det lykkes snart 

Anmeld Citér

3. juli 2016

CutieKiwi

Jeg synes det lyder vildt at dit HCG allerede er ude af kroppen, når du havde positive tests i sidste uge

Anmeld Citér

3. juli 2016

Aprilbaby2015

Syns du sku snakke med din læge. 

Jeg blødte selv på det tidspunkt om den ene test var positiv og den anden negativ. 

Hos lægen var det god nok og fik en sikkerhedsskanning på hospitalet og bebs lå lige så fint og pompede med sit hjerte. 

Lægerne sagde at hvis der er det mindste blod/andet i urinen, så siger testen som reglt fejl eller negativ. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

MissMoon

CutieKiwi skriver:

Jeg synes det lyder vildt at dit HCG allerede er ude af kroppen, når du havde positive tests i sidste uge

Jeg testede positiv hjemme og ved lægen + blodprøve, dagen efter havde jeg en SA, tog så en test igen to dage efter jeg var begyndt at bløde og den var allerede negativ, så mit hcg forsvandt i løbet af 2 dage. Aå det kan lade sig gøre. 

Anmeld Citér

4. juli 2016

Diosa85

Steph86 skriver:

Kære alle

Jeg er helt ny herinde, og ved ikke helt om det er det rigtige sted jeg skriver.

Jeg havde min sidste mens D.21. Maj og testede positiv 4-5 gange med forskellige tests både i denne uge og i sidste uge.

Da jeg så var omkring de 6+0 i torsdags, fik jeg noget der minder og mens. 

Nu er jeg i tvivl om der stadig er noget og er ved at blive skør.

Har I prøvet lignede og stadig været gravide, eller er alt håb ude?

Jeg blødte også da jeg var 6+ og igen da jeg var 8+. Og min søn lever i bedste velgående :-)

Anmeld Citér

8. juli 2016

Steph86

Jeg fik taget en scanning, men det kunne det ikke bruge til meget. Fik så også taget blodprøver med fire dages mellemrum og fik at vide at jeg ikke var gravid længere..

men 2. Streg på mine test var også svag, men der var trods alt to streger på mine tests..

men som sagt, vi prøver bare igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.