Lego skoletaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
11 svar
1 synes godt om
1. juli 2016

SHERO

Hej

står og skal købe skoletaske til min søn nu hvor han skal starte i skole... Hvad har i af erfaringer med LEGOs skoletasker? Gode som dårlige...

Synes umiddelbart de er ret tunge og meget faste... men er lidt blank på hvad vi skal kigge efter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min søn har en Ninjago. Ja den er fast i den men den sidder rigtig godt på hans ryg. Synes rummet foran på tasken til madpakken er for lille ( tænker kun det er Legos egne madkasser der passer) men ellers er det en lækker taske synes jeg

Anmeld Citér

1. juli 2016

CDLN

Lego og Jeva er absolut nogen gode rygsække både i kvalitet og til deres små rygge. 

Den bedste måde er at tage barnet med ind og afprøve dem, da det afhænger meget barnets størrelse og højde hvad der sidder bedst på ham 

Min søn har Lego min datter hvis hun fortsætter som hun gør nu så skal hun havde Jeva til næste år 

Anmeld Citér

1. juli 2016

helle85

Tullen85 skriver:

Hej

står og skal købe skoletaske til min søn nu hvor han skal starte i skole... Hvad har i af erfaringer med LEGOs skoletasker? Gode som dårlige...

Synes umiddelbart de er ret tunge og meget faste... men er lidt blank på hvad vi skal kigge efter

Mine børn har mest haft Java skoletasker de er rigtig gode og holder godt min dreng fik sin i slutningen af 0kl og skal i 3 efter sommerferien og man kan stort set ikke se den har været brugt, det eneste det har fået misfarvning det et der hvor drikke dunken skal stå.  Fordi han har glemt at skrue låget orden lige på.

Men jeg har hørt at lego taskerne også skulle være gode

Anmeld Citér

1. juli 2016

LLT.

Tullen85 skriver:

Hej

En super lækker skole taske, men tag ham med ud og prøv. Vi voksne havde valgt en JEVA på forhånd, men da vi kom ud og prøvede med vores datter på 6 sad den dårligt, klodset og virkede alt for stor, hvor imod LEGO friends tasken var perfekt

Anmeld Citér

1. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea fik den store LEGO friendes skoletaske, da hun startede i 0, og efter ferien starter hun i 2 klasse. Hun har været super glad for tasken, fordi den ka justeres, så den passer til hende. Vh stine

Anmeld Citér

2. juli 2016

PernilleogLouis

Det er også fedt der er plastikbund på Legos så hvis de får sat det i noget vådt/i regn el lign sker der intet 

Anmeld Citér

2. juli 2016

serinasmor

Tullen85 skriver:

Hej

Min datter har fået en Lego Friends  taske 

Jeg har ikke noget at skulle have sagt -  min mor har tradition for at tage børnebørnene med ud og købe den første skoletaske    

Men den virker god og sidder godt   på hendes ryg og over hendes skuldre 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Monski

Tullen85 skriver:

Hej

Min dreng har ninjago tasken og er meget glad for den. Den har virkelig mange gode ting! Bland andet har den en fast bund så den kan stå på gulvet uden at vælte og uden at bliver våd, den har seperat rum til penalhus. Men som en anden skriver så er madkasse rummet ret småt, vi bruger det faktisk ikke rigtig fordi ingen af hans madkasser kan være der 

Anmeld Citér

2. juli 2016

SHERO

Tusind tak for svar..... :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.