Jubii, så er ønskebarnevognen hjemme!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Ansemusen

Svigermor har proklameret, at de gerne vil give barnevogn og at den Emaljunga vi ønsker os er helt fint. Så nu får vi den barnevogn vi ønsker os og sparer en hulens masse penge, som vi kan bruge på andre ting! Der er jo nok at bruge penge på med sådan en lille en!!

Jubii!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Svigermor har proklameret, at de gerne vil give barnevogn og at den Emaljunga vi ønsker os er helt fint. Så nu får vi den barnevogn vi ønsker os og sparer en hulens masse penge, som vi kan bruge på andre ting! Der er jo nok at bruge penge på med sådan en lille en!!

Jubii!!! 

Tillykke med den  og ja der er nok at bruge penge på

Anmeld

28. september 2009

4kløver

Dejligt.. hvor finder man de svigermøder henne

Anmeld

28. september 2009

Miamaja

Uha, hvor laekkert!!! det er jo en vild dyr gave at faa

Anmeld

28. september 2009

Betina88

Ej , hvor dejligt .. Tillykke med det ,.

Anmeld

28. september 2009

Ansemusen

Tark!! Ja det er en enormt flot gave at få  Havde vi slet heller ikke regnet med. Havde regnet med tilskud til den eller en anden billigere, da Rasmus søster også fik en barnevogn af dem. Men den havde åbenbart kostet det samme som den vi har kig på. Og de er slet slet ikke rige, tværtimod! Super sødt af dem! Er selvfølgelig lidt bange for hvis det ikke bliver til noget alligevel, da det før er sket at der er blevet lovet ting de ikke kunne holde. Men regner sandelig ikke med at hun svigter sit ene barn, når hun gav det andet en barnevogn! Så får hun i hvert fald med mig at bestille! Hehe

Anmeld

29. september 2009

Brams

Super dejligt for Jer, vi var også så heldige at min far gerne ville sponsorer barnevognen, så vi slap for en udgift på 8.000 kr.

Trine 35+5

Anmeld

29. september 2009

frk Jensen

Ej hvor skønt... Det er så fedt at få lige det man har ønsket sig, og så i oveni købet får den af svigerforældrene..

Jeg har kun fået for max 100 kr af min tidligere svigermor til marcus.. Ingen julegaver, ingen dåbsgave ingenting! Men heldigvis har marcus nogle suveræne bedsteforældre på min side, så knægten mangler ingenting..

Hvad er det for en model emmaljunga i får?

Anmeld

29. september 2009

Ansemusen

Jeg tror den hedder Classic Duo (evt. combi). Vi er ikke helt sikre på om det skal være combi eller alm. barnevogn endnu!
Men den er rigtig fin med letvægtstel der kan klappes sammen til kun 17 cm i højden og så har den cremefarvet 'læder' kaleche og lift. Super flot synes jeg

Anmeld

29. september 2009

Pige2009

Mine forældre har også sponsoreret kareten. Ligeledes en Emmaljunga Big Star Supreme med Uniq stel Dejligt dejligt

Hilsen Linda 38+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.