Gravid eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2016

Jackpot19

Det er nu 56 dage siden jeg havde min mens sidst, den udeblev for 32 dage siden og skulle få min næste om 4 dage.. Har testet på livet løs indtil for en uge siden, og de har alle været bragende negative, de eneste symptomer jeg har haft har været at jeg er begyndt her de sidste 2 uger er begyndt og blive ret oppustet og mine bryster er blevet ekstremt følsomme og så får jeg nogle jag i siden og den nederste del af maven .. Hvad tror i ? Sys også min mave har ændret sig ( venstre er taget den 4 juni, højre er tager Idag) skal siges at jeg fik lavet en abort i uge 9 i febuar og jeg sys bare jeg kan føle at den er der den lille spire igen og at mens udebliver så længe gør kun fornemmelsen større 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2016

Liv_86

Hvis du stadig tester negativ så tvivler jeg på du er gravid. 

Man kan godt blive oppustet omkring mens så det kan være mens bare er på vej nu og derfor du mærker niv og jag. 

Anmeld Citér

1. juli 2016

Jackpot19

har mærket jag i et par uger og plet blødte lidt a jeg sku ha haft mens sidst som udeblev .. Håber ihvertfald jeg får noget afklaring snart

Anmeld Citér

1. juli 2016

Anonymor

Jeg synes ikke, at de billeder siger noget som helst, fordi de slet ikke er taget fra samme vinkel.. Og et billede af en mave kan jo heller aldrig svare på, om man er gravid, for et "forkert" måltid kan jo lige så vel gøre, at man er mere oppustet end man plejer.

Jeg ville nok stole på dine tests, og hvis du stadig er i tvivl, må du prøve at tage en snak med din læge Har du grund til at tro, at du er gravid? har du haft ubeskyttet sex?

Anmeld Citér

1. juli 2016

Jackpot19

ja det har vi har bare aldrig prøvet at gå så længe over tid før ud over da jeg var gravid   altså jeg sys ik det virker som om jeg skal til at have min mens plejer og få rigtig slemme mens smerter og mærker intet ud over lidt jag i maven og siden der minder om ligament smerter og jeg er aldrig rigtig oppustet jeg var lidt oppustet på det første billed, sys bare min mave føles lidt som sidst jeg var gravid men forstår bare ikke hvorfor mine test er negative men testede også rigtig svagt positiv da jeg var i uge 9 

Anmeld Citér

1. juli 2016

Jackpot19

Begynder også først at blive oppustet omkring spise tid, håber lidt den er der men har bare hørt at vis hjemme test er negativ så er læger ik så gavmilde med blodprøver 

Anmeld Citér

1. juli 2016

Smil27

Jackpot19 skriver:

Det er nu 56 dage siden jeg havde min mens sidst, den udeblev for 32 dage siden og skulle få min næste om 4 dage.. Har testet på livet løs indtil for en uge siden, og de har alle været bragende negative, de eneste symptomer jeg har haft har været at jeg er begyndt her de sidste 2 uger er begyndt og blive ret oppustet og mine bryster er blevet ekstremt følsomme og så får jeg nogle jag i siden og den nederste del af maven .. Hvad tror i ? Sys også min mave har ændret sig ( venstre er taget den 4 juni, højre er tager Idag) skal siges at jeg fik lavet en abort i uge 9 i febuar og jeg sys bare jeg kan føle at den er der den lille spire igen og at mens udebliver så længe gør kun fornemmelsen større 

Jeg syntes ikke der er noget at se ud fra billederne  hvis du er i tvivl er du nød til at tage en snak med din læge for at finde ud af om du er gravid eller ej  

Anmeld Citér

1. juli 2016

Pianisten

Jackpot19 skriver:

Begynder også først at blive oppustet omkring spise tid, håber lidt den er der men har bare hørt at vis hjemme test er negativ så er læger ik så gavmilde med blodprøver 

Altså nu har jeg selv altid haft uregelmæssig cyklus, og hvis jeg lige er kommet til at snakke med min læge om blødningsforstyrrelser/for længe udenbleven menstruation, så har jeg fået taget "graviditetsblodprøver" i hoved og r** Der er jo bare nogle mennesker der tester positivt ret sent, så medmindre det er en læge der er træt af sit arbejde, så tror jeg såmænd godt han/hun vil hjælpe dig med en blodprøve

Anmeld Citér

1. juli 2016

Jackpot19

Venter og ser om denne måneds mens dukker op og vis ik smutte til lægen  havde Helle ik så mange symptomer sidst men venter da lige og ser om mens kommer 

Anmeld Citér

2. juli 2016

Pullenulle

Ikke andet for end og vente og se !man kan da altid høre lægen om blodprøve ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.