Blev bare så ked og så stolt.. ;O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. september 2009

N&J

Hej.. en gammel kammerat skrev lige til mig på msn... vi har nok ikke skrevet sammen siden jeg var højgravid..
Men han skriver så efter lidt tid, da jeg spørger til hvad han laver at han sidder på et behandlingshjem pga stoffer.. det viser sig så at da vi sidst snakkede var han igang med sit studie, men herefter dør en af hans kammerater så, og han ryger lidt ned, stopper studiet og begynder på sine gamle vaner, så fortæller han så at for lidt tid siden dør hans lillebror 20 år gammel af en OD, en idiot der havde blandet noget hash med heroin.. og han kan herefter ikke styre sit forbrug og lade sig selv ryge ind på afvænning, som han har været på i halvandet mdr. men han er bare så afklaret med at den enéste vej frem er uden stofferne og han ikke kan give op.. og han er endelig begyndt at håntere sin sorg, som netop er grunden til stofferne.. oprindelsen var da vi mistede han bedste ven/min x, da vi var 15 og 16 og vi har lige siden holdt kontakten med jævne mellemrum..

Jeg blev bare så ked af det.. og kan jo ikke sige noget.. det er jo så forbandet trist og han er bare sådan en sød fyr.. samtidigt er jeg utrolig stolt af at han har kunne rumme at gøre noget ved hans stofproblem.. men seriøst.. det er bare så uretfærdigt.. han har fandme været så meget igennem (ligesom en masse andre..) men.. ja jeg ved det ikke..

blev nødt til at skrive det ned et eller andet sted..
så bær over med mig...

Jane

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Betina88

Jeg ka' sagtens forstå , du vil skrive det ned og komme af med det ..

Jeg tror skam at folk bære over dig efter det der er sket med din kammerat ..

Det er da ikk' noget at si'e til at han ha' det så dårligt , efter han mistede sin bedste ven .

Håber han klare sig .. Og at han stadig holder sig fra stofferne ..

Anmeld

29. september 2009

N&J

Det håber jeg også... det er vist meget godt at man kan "få lov" at skrive sådan noget på baby.. det går jo ikke på fb, da han selv er på.. det var bare en meget stor mundfuld at sluge især fordi jeg udemærket godt har vidst at han stadig "led" under det at miste vores ven.. 

Men tak fordi du gav dig tid til at svare "Betina88".. det hjalp faktisk.. sjovt nok.. men det gør det nok altid når vi får mulighed for at dele vores tanker...

Knuz fra Jane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.