Dagen for nf. skanningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
6 svar
3 synes godt om
1. juli 2016

Mo9ca

I dag skal jeg til nf. skanning. Tænk at jeg er nået så langt med ønskebarnet!! Nu skal skanningen bare gå godt så vi kan sige det til vores børn og råbe det ud til verden. 

Jeg kan godt mærke, at tænk nu hvis, tankerne lurer lidt under overfladen

Med 3 sa'er er det vel heller ikke så sært? 

Jeg ville vel egentlig ikke ret meget med dette indlæg andet end at dele mine tanker.

God dag til jer derude. Det håber jeg i hvert fald vi får

Mvh. M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2016

MorTilN

Hel og lykke med scanningen 

Anmeld Citér

1. juli 2016

Mo9ca

Viventerpådig skriver:

Hel og lykke med scanningen 

Tak for det

Anmeld Citér

1. juli 2016

hautecouture

Mo9ca skriver:

I dag skal jeg til nf. skanning. Tænk at jeg er nået så langt med ønskebarnet!! Nu skal skanningen bare gå godt så vi kan sige det til vores børn og råbe det ud til verden. 

Jeg kan godt mærke, at tænk nu hvis, tankerne lurer lidt under overfladen

Med 3 sa'er er det vel heller ikke så sært? 

Jeg ville vel egentlig ikke ret meget med dette indlæg andet end at dele mine tanker.

God dag til jer derude. Det håber jeg i hvert fald vi får

Mvh. M

Jeg tænker slet ikke, at det er underligt at frygte "hvad nu hvis" .. Jeg er gravid for 2. gang og skal til NF på tirsdag - jeg frygter det også - jeg GLÆDER mig, Men mest til det er overstået ;-) .. Og jeg har ikke kunne holde mund; ALLE ved det :-P Men bare rolig; jeg er sikker på, at jeres lille ønskebarn har det perfekt inde i din mave :-P

Anmeld Citér

1. juli 2016

Mo9ca

DET GIK SÅ GODT

Den lille vokser og trives SÅ godt inde i sin hule. Terminen er nu 8. Januar. Tænk at jeg får lov til at blive mor en gang til og mine pseudotvillinger får (i teorien) lov til at opleve hvad det vil sige at blive storebror.

Jeg er så lykkelig

Anmeld Citér

1. juli 2016

Pianisten

Mo9ca skriver:

DET GIK SÅ GODT

Den lille vokser og trives SÅ godt inde i sin hule. Terminen er nu 8. Januar. Tænk at jeg får lov til at blive mor en gang til og mine pseudotvillinger får (i teorien) lov til at opleve hvad det vil sige at blive storebror.

Jeg er så lykkelig

Tillykke! 

Anmeld Citér

1. juli 2016

Mo9ca

Cheyana skriver:

Tillykke! 

Tak for det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.