Ændret hårpragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
4 svar
1 synes godt om
30. juni 2016

Baby2017

Hejsa!

Jeg er i dag 5+4 og har rigtig mange symptomer og havde dem allerede få dage efter æl.

Nu kommer så mit spørgsmål:

Jeg opdagede for 4-5 dage siden at på toppen af hovedet får jeg en masse små krusede hår som på ingen måde er samarbejdsvillige.. lige meget hvad eller hvor meget jeg bruger af hårprodukter sidder de bare og stritter mens de håner mig for vildt..

Jeg fik i dag klippet pandehår og udpegede de små sataner hvor frisøren siger at det ligner nye små hår og altså ikke ødelagt/knækket hår..

Har i erfaringer med ændret hårpragt og hvad ændrede sig? Og tror i det ovenstående har noget med graviditeten og gøre eller bare et sammentræf..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Det er meget almindeligt at håret ændre sig under graviditet. Jeg havde rigtig mange krøller inden jeg blev gravid, nu efter 2 børn er de stort set væk, mit hår er glattere (ikke helt glat) og kruser mere.

Anmeld Citér

30. juni 2016

xStinepigen

Mit hår er hvertfald blivet kruset efter graviditet og i graviditeten blev det tykkere

Anmeld Citér

30. juni 2016

FrkLarsen

Hejsa!

Jeg er i dag 5+4 og har rigtig mange symptomer og havde dem allerede få dage efter æl.

Nu kommer så mit spørgsmål:

Jeg opdagede for 4-5 dage siden at på toppen af hovedet får jeg en masse små krusede hår som på ingen måde er samarbejdsvillige.. lige meget hvad eller hvor meget jeg bruger af hårprodukter sidder de bare og stritter mens de håner mig for vildt..

Jeg fik i dag klippet pandehår og udpegede de små sataner hvor frisøren siger at det ligner nye små hår og altså ikke ødelagt/knækket hår..

Har i erfaringer med ændret hårpragt og hvad ændrede sig? Og tror i det ovenstående har noget med graviditeten og gøre eller bare et sammentræf..?

Haha jeg har også selv mega strithår på toppen af hovedet  Jeg har hår til lænden, så det ser lidt mystisk ud med strithår det står om man har fået stød 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Baby2017

FrkLarsen skriver:

Haha jeg har også selv mega strithår på toppen af hovedet  Jeg har hår til lænden, så det ser lidt mystisk ud med strithår det står om man har fået stød 

Det er virkelig belastende.....

Jeg har kun hår til skuldrene og så pandehår, men det ser virkelig sjusket ud...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.