Hvor hurtig gravid efter hormon spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juni 2016

Anonym trådstarter

Hvor længe har det taget for jer at blive gravid efter hormonspirael? Og hvor længe nåede i at have den siddende?  (Ved ikke om der er forskel på om den når at sidde i 5 år fremfor 2?) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2016

Smil27

Anonym skriver:

Hvor længe har det taget for jer at blive gravid efter hormonspirael? Og hvor længe nåede i at have den siddende?  (Ved ikke om der er forskel på om den når at sidde i 5 år fremfor 2?) 

Jeg havde min i 3 år er lige blevet gravid og fik den fjernet i februar ��

Anmeld Citér

30. juni 2016

AogA

Fik min fjernet i januar 2014 efter 2,5 år, og blev gravid i juni 2014. Mistede graviditeten, men blev gravid igen i juli 2014 og gennemførte graviditeten 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Lulu32

Jeg havde min i 4 år. Fik fjernet den i februar, blev gravid i maj.

Desværre har jeg nok mistet. 

Anmeld Citér

2. juli 2016

lilledittemor

Jeg havde min i 2 år. Blev gravid et par uger efter den blev fjernet i januar, men min slimhinde var ikke blevet tyk nok på den korte tid, så det befrugtede æg blev ikke siddende derinde. 

Vi har så ikke prøvet igen før her i juni, men nu sidder den fast uden problemer ��

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Jeg havde min i 2 år. Blev gravid et par uger efter den blev fjernet i januar, men min slimhinde var ikke blevet tyk nok på den korte tid, så det befrugtede æg blev ikke siddende derinde. 

Vi har så ikke prøvet igen før her i juni, men nu sidder den fast uden problemer ��

Tillykke med Graviditeten nu 

når du skriver at den ikke var blevet tyk nok, vil det så være en god ide at få fjernet spiralen og så vente lidt med prøve at blive gravid? 

Har ikke fået fjernet min endnu, men er i tvivl om vi skal vente med at prøve til efter et par måneder så cyklus er iorden også 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym trådstarter

Lulu32 skriver:

Jeg havde min i 4 år. Fik fjernet den i februar, blev gravid i maj.

Desværre har jeg nok mistet. 

Gør mig ondt at høre hvis du har mistet 

Anmeld Citér

3. juli 2016

Anonym trådstarter

Smil27 skriver:

Jeg havde min i 3 år er lige blevet gravid og fik den fjernet i februar ��

Det var okay hurtig  Stort tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

3. juli 2016

RosSofi

omgående, som i ingen menstruation efter den blev fjernet.

Anmeld Citér

3. juli 2016

Lulu32

Anonym skriver:

Gør mig ondt at høre hvis du har mistet 

Tak, ved ikke endnu hvad der foregår. Testede positiv for en måned siden. Hcg stiger meget langsomt, og min livmoder er tom. Men er indstillet på at der ikke bliver nogen baby i denne omgang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.