Vil altså gerne være gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
10 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2016

Tina Bank

Hej allesammen

Er ny herinde

Jeg vil super gerne være gravid. Jeg har en lang cyklus på 37 dage. Jeg har prøvet ÆL teste fra dag 12 til 25. Men alle har været negative. Har taget 2 om dagen kl. 9 og kl. 19 . Er faktisk bange for at jeg ikke kan blive gravid pga de altid er negative �� 

Vi har kun prøvet 1 måned, så det er jo ikke så lang tid. Men er simpelthen SÅ utålmodig. Har købt bleer og bodystockings allerede. Hehe�� 

Det er 8 dage siden vi havde sex og ifølge mine beregninger burde det være deromkring jeg havde ÆL. Selvom testen selvfølgelig sagde negativ! 

Nu har jeg bare en fornemmelse af at Være gravid. Er jeg naiv eller kan det mærkes så tidligt? 

Er der andre der har samme problem med ÆL teste? 

Baby hilsner fra Tina ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2016

Diosa85

Tina Bank skriver:

Hej allesammen

Er ny herinde

Jeg vil super gerne være gravid. Jeg har en lang cyklus på 37 dage. Jeg har prøvet ÆL teste fra dag 12 til 25. Men alle har været negative. Har taget 2 om dagen kl. 9 og kl. 19 . Er faktisk bange for at jeg ikke kan blive gravid pga de altid er negative �� 

Vi har kun prøvet 1 måned, så det er jo ikke så lang tid. Men er simpelthen SÅ utålmodig. Har købt bleer og bodystockings allerede. Hehe�� 

Det er 8 dage siden vi havde sex og ifølge mine beregninger burde det være deromkring jeg havde ÆL. Selvom testen selvfølgelig sagde negativ! 

Nu har jeg bare en fornemmelse af at Være gravid. Er jeg naiv eller kan det mærkes så tidligt? 

Baby hilsner fra Tina ��

Hej Tina. 

Velkommen til. 

Så tidligt mærker man ikke noget. Hvis du skulle være gravid har ægget dårligt sat sig fast endnu. 

Med det kæmpe ønske du har så pas på du ikke snyder kroppen. Kroppen bliver nemt stresset og det kan ødelægge ens cyklus meget. 

Vil ikke kalde dig naiv, det er ikke så pænt et ord. Men udfra at du siger du ingen positive ÆL teste har haft. Så nej så tror jeg ikke du er gravid. 

Held og lykke med projekt baby

Anmeld Citér

30. juni 2016

MRS.Thomsen

Jeg er meget enig i ovenstående, så det behøver jeg ikke gentage. 

Måske har du slet ikke haft ægløsning i denne måned? Nogle gange kan man godt springe over, både helt naturligt eller hvis man er stresset. Man kan også springe over hvis det ikke er så længe siden man stoppede på p-piller. Nogle har brug for at få hormonerne ud af kroppen, før cyklussen bliver helt normal. Snak med lægen, hvis du efter en måned eller to mere fortsat ikke får ægløsning. 37 dage er også en lang cyklus, måske ligger ægløsningen på et andet tidspunkt en du tror? 

Jeg forstår fuldt ud hvor brændende du ønsker dig et barn, men jeg synes du skal vente med at købe mere. ProjektBaby er så hårdt og man kan blive skuffet mange gange, og tro at man er gravid mange gange. Det siges at det i gennemsnit tager 6-12 måneder at undfange. For mit eget vedkommende vil det være alt for hårdt at skulle kigge på de søde bodystockings efter endnu en negativ test og blive mindet om at det heller ikke var denne måned det skete. 

Held og lykke med ProjektBaby! 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Xolia

Tina Bank skriver:

Hej allesammen

Er ny herinde

Baby hilsner fra Tina ��

I stedet for at køberen dig fattig i tests så dyrk hellere sex 2 gange dagligt 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Xolia

Tina Bank skriver:

Hej allesammen

Er ny herinde

Baby hilsner fra Tina ��

I stedet for at køberen dig fattig i tests så dyrk hellere sex 2 gange dagligt 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Spirrevip

Hej Tina.

Pas på med at 'baby' ikke kommer til at fylde det hele. Som andre siger, så kan det sagtens tage et år for dig at blive gravid, og det slider på forholdet hvis alt skal planlægges efter pb  start blødt ud og nyd det. Vi er i 6. cyklus og jeg er lige begyndt at teste efter æl, men ellers går jeg ikke babyamok - udover at vi sørger for at være sammen i den uge hvor jeg bør få ægløsning. 

Pøj pøj med det 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym

Ved ikke om det er grundet hormoner, stress eller hvad, men jeg kan ikke lade være med svare på det her, selvom jeg normalt ikke får sure opstød. Men jeg bliver ærligt talt lidt irriteret, hver gang jeg ser nogen, der ikke kan forstå, at de ikke er gravide endnu - selvom de kun har prøvet i en måned. 

Selv har jeg/vi prøvet i snart halvandet år, og der skulle ikke megen selvstændig googlesøgning til finde ud af 1) tag projektet med ro og nyd det så længe som muligt 2) at det ikke er unormalt at det kan tage tid 3) hvis der går længere tid, kan man efter et års forsøg kan få henvisning af lægen til hjælp (hvilket vi er i gang med). Selv her halvandet år inde i projektet ved jeg, at der stadig kan gå endnu længere tid - men sådan ligger landet desværre bare.

Min pointe er: Slå koldt vand i blodet og foretag evt. lidt research på nettet for at finde svar på spørgsmål omkring projekt baby. Der er højst sandsynligt nogen der allerede har spurgt om noget lignende tidligere. Og bare fordi du ikke er blevet gravid efter 1 eller 2 eller 3 måneder inde, så er der ikke nødvendigvis noget i vejen. 

Vi er mange herinde, der også er utålmodige og gerne vil være gravide, så vi er for så vidt i samme båd. Forskellen er bare jeg og mange andre har siddet i den båd i lang tid. Og det tærer på en. 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Debatpigen.

Tina Bank skriver:

Hej allesammen

Er ny herinde

Baby hilsner fra Tina ��

tag det rolig, det kommer når det kommer. Der kan gå op til et år før det lykkes..

hilsen hende der har prøvet i snart 2 år uden det lykkes grundet pcos.

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonymor

Anonym skriver:

Ved ikke om det er grundet hormoner, stress eller hvad, men jeg kan ikke lade være med svare på det her, selvom jeg normalt ikke får sure opstød. Men jeg bliver ærligt talt lidt irriteret, hver gang jeg ser nogen, der ikke kan forstå, at de ikke er gravide endnu - selvom de kun har prøvet i en måned. 

Selv har jeg/vi prøvet i snart halvandet år, og der skulle ikke megen selvstændig googlesøgning til finde ud af 1) tag projektet med ro og nyd det så længe som muligt 2) at det ikke er unormalt at det kan tage tid 3) hvis der går længere tid, kan man efter et års forsøg kan få henvisning af lægen til hjælp (hvilket vi er i gang med). Selv her halvandet år inde i projektet ved jeg, at der stadig kan gå endnu længere tid - men sådan ligger landet desværre bare.

Min pointe er: Slå koldt vand i blodet og foretag evt. lidt research på nettet for at finde svar på spørgsmål omkring projekt baby. Der er højst sandsynligt nogen der allerede har spurgt om noget lignende tidligere. Og bare fordi du ikke er blevet gravid efter 1 eller 2 eller 3 måneder inde, så er der ikke nødvendigvis noget i vejen. 

Vi er mange herinde, der også er utålmodige og gerne vil være gravide, så vi er for så vidt i samme båd. Forskellen er bare jeg og mange andre har siddet i den båd i lang tid. Og det tærer på en. 

Jeg forstår og respekterer din smerte, men omvendt tror jeg også, at de fleste har prøvet følelsen af, at det hele var nyt og spændende, da man allerførste gang forsøgte sig med projekt baby. Det er ikke unaturligt, at være vildt ivrig i starten. Uanset at jeg havde læst, at det kan tage lang tid at blive gravid, så havde jeg alligevel en eller anden idé om, at det var noget, der skete prompte, fordi jeg jo hele livet var blevet advaret om, at jeg skulle huske prævention, for man kunne jo så nemt blive gravid.

Jeg tror, at man skal passe på, at presse sine egne følelser ned over hovedet på andre. Trådstarter er netop begyndt en ny og spændende fase af livet, hun har gejst og utålmodighed, og det er der hverken noget spor forkert eller underligt i. Selvfølgelig har hun det sådan - De har besluttet at få barn. Det er da stort, vildt, glædesfyldt.

Så om end jeg respekterer din sorg over stadig ikke at stå med en gravid test, så synes jeg stadig, at det er vigtigt, at give plads til og forstå, at andre måske står et helt andet sted i processen.

Anmeld Citér

30. juni 2016

Smil27

Tina Bank skriver:

Hej allesammen

Er ny herinde

Baby hilsner fra Tina ��

Tålmodighed er din bedste ven, jeg er lige blevet gravid efter min kæreste og jeg har prøvet i 4 måneder (jeg syntes selv det er hurtigt) min 4 cyklus var den jeg blev gravid i og det var den første hvor jeg besluttede mig for ikke og tænke på ÆL eller noget som helst andet der havde med graviditet og gøre og jeg blev gravid i den cyklus. Slap af og nyd din mand! Så går det sikkert  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.