Erfaring med klysma?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juni 2016

Anonym trådstarter

Der står i indlægssedlen at klysma virker efter ca 15 minutter. 

Men hvor længe varer det. Altså rent ud sagt, hvor længe skal man rende på toilet?

Skal ud at køre i bil bagefter, så vil jo gerne være færdig med toiletbesøg inden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2016

RGN

Profilbillede for RGN

Det fungerer på samme måde som et lavement. Du skulle gerne kun gå på toilettet og blive tømt helt første gang.

Der står det virker efter 15 minutter, men du kan sagtens føle trang inden, men det er vigtigt du venter så længe du kan. (Altså op til 15 min)

Det er altså ikke en diaré tur du har vundet dig. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

RGN

Profilbillede for RGN

Det fungerer på samme måde som et lavement. Du skulle gerne kun gå på toilettet og blive tømt helt første gang.

Der står det virker efter 15 minutter, men du kan sagtens føle trang inden, men det er vigtigt du venter så længe du kan. (Altså op til 15 min)

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Men jeg har ikke prøvet lavement, så jeg kan ikke vide hvordan det fungerer. Det er derfor jeg spørger.

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

30. juni 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Op

Hvorfor op'er du når RGN har givet dig svaret?

"Du skulle gerne kun gå på toilettet og blive tømt helt første gang."

- altså skal du ikke forvente at skulle på toilet mere end een gang.

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Hvorfor op'er du når RGN har givet dig svaret?

"Du skulle gerne kun gå på toilettet og blive tømt helt første gang."

- altså skal du ikke forvente at skulle på toilet mere end een gang.

Er det virkelig så forfærdeligt at jeg opper tråden?

Hvorfor må jeg ikke få mere end et svar?

Jeg spørger for at høre andres erfaringer. Fordi RGN har oplevet en ting kunne det da være at andre havde en anden oplevelse. Sådan er det ofte.

Skal igennem et hav af undersøgelser er nervøs og i svarer som om jeg nærmest er dum at jeg ikke ved hvad det er.

Anmeld Citér

30. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Er det virkelig så forfærdeligt at jeg opper tråden?

Hvorfor må jeg ikke få mere end et svar?

Jeg spørger for at høre andres erfaringer. Fordi RGN har oplevet en ting kunne det da være at andre havde en anden oplevelse. Sådan er det ofte.

Skal igennem et hav af undersøgelser er nervøs og i svarer som om jeg nærmest er dum at jeg ikke ved hvad det er.

Da jeg fik klysma sad jeg på toilettet i 15-20 min.. Følte trang længe, men var godtnok kun på toilettet den ene gang, men det tog lang tid 

held og lykke med undersøgelserne!

Anmeld Citér

30. juni 2016

gokkelok

Tror nu ikke der er nogen det tror du er dum. Men du har fået svaret fra den første. 

Men jeg kan tilføje, at du skal ligge på venstre side nåede sprøjter det ind og sørg for at have noget at læse i eller andet til at koncentrere sig om, for det kan godt være lidt ubehageligt i de 15 min ��

Anmeld Citér

30. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Der står i indlægssedlen at klysma virker efter ca 15 minutter. 

Men hvor længe varer det. Altså rent ud sagt, hvor længe skal man rende på toilet?

Skal ud at køre i bil bagefter, så vil jo gerne være færdig med toiletbesøg inden.

Hvis det er ligesom lavment som den første sagde. Så kan jeg fortælle min erfaring udfra det. Fik det, 10 min efter skulle jeg virkelig på wc, skete ikk det store og løb frem og tilbage til wc hvert 10 min i 1,5 time derefter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.