Ønskeliste til juuul...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.289 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. september 2009

N&J

Hej allesammen..

(ved ikke om denne burde stå under shopping eller min mødregruppe, men alle har lov til at svare... ;O))

Jeg er begyndt at tænke lidt på hvad jeg kan ønske mig til Nikita til jul.. og er altså fuldstændig idé forladt..

Har kun fundet et ønske, en cd afspiller, men det er ligesom ikke nok.. så er der nogen derude i babyland der har nogle gode ønsker de vil af med????

Knuz fra Jane 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Miamaja

det jeg var gladest for som jeg kobte, var ikke decideret 'baby' ting- dem har jeg nok af, og en baby behover generelt ikke meget.
saa hvad med en barne saekke stol og eller en barne sofa stol. eller et lille barne bord med stol til.

det er alle ting jeg og guldklumpen har mest glaede af, fra 1 aar og op

Hybrid My First Anywhere Chair
den her amerikanske sofa stol kan garanteret faas noget lignende i dk, er jeg sikker paa

Anmeld

28. september 2009

Harfeletten

Nikitas mor skriver:

Hej allesammen..

(ved ikke om denne burde stå under shopping eller min mødregruppe, men alle har lov til at svare... ;O))

Jeg er begyndt at tænke lidt på hvad jeg kan ønske mig til Nikita til jul.. og er altså fuldstændig idé forladt..

Har kun fundet et ønske, en cd afspiller, men det er ligesom ikke nok.. så er der nogen derude i babyland der har nogle gode ønsker de vil af med????

Knuz fra Jane 

Jeg må indrømme , jeg ved godt hvad jeg ønsker mig til Emil ..

Den her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2009

Miamaja

Harfeletten skriver:

Den her

ja, den er ogsaa super duper sod!!

Anmeld

28. september 2009

Harfeletten

Miamaja skriver:

ja, den er ogsaa super duper sod!!

Ja, og skide smart .. Det der med at den kan ligges ned, og alt sådan noget ..
De har dem i ammestuen i bruuns galleri, og når min niece er med, så er hun jo slet ikke til at hive med derfra igen

Anmeld

28. september 2009

N&J

Det var faktisk super gode ideer.. har selv set kramme/bamse stolen før.. men har ikke alverden af plads, da i bor i en to vær. hvor jeg har sat en rumdeler ud fra væggen, så Nikita har et lille "rum" til leg.. men måske kan den stå ved åbningen.. hmm.. må hellere lige måle.. 

Anmeld

29. september 2009

malou

Harfeletten skriver:

Den her

århhh hvor kan man købe den henne???? den er da for cute... den må victor da eje

knus malou

Anmeld

29. september 2009

Harfeletten

malou skriver:

århhh hvor kan man købe den henne???? den er da for cute... den må victor da eje

knus malou

Den er fra Ikea .. 

Den er nemlig bare rigtig smart .. Og den kan ligges ned og alt muligt

Anmeld

29. september 2009

malou

Harfeletten skriver:

Den er fra Ikea .. 

Den er nemlig bare rigtig smart .. Og den kan ligges ned og alt muligt

IKEA???? WHAT?? Det havde jeg godtnok ikke troet. Jeg bor lige ved siden at Ikea i malmø... så jeg kører om en halv time )))))))))))) afsti afsted

tak!!! knus

Anmeld

29. september 2009

Harfeletten

malou skriver:

IKEA???? WHAT?? Det havde jeg godtnok ikke troet. Jeg bor lige ved siden at Ikea i malmø... så jeg kører om en halv time )))))))))))) afsti afsted

tak!!! knus

Det var skam så lidt
Jeg håber han bliver glad for den ..
Du må lige give besked om hvad han synes !

Knus Mette.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.