Hår på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juni 2016

Anonym trådstarter

Omg !! Har fået hår på maven, har altid haft 3-4 stykker lige ved navlen jeg plejer plukke med en pincet, men nu er det umuligt at plukke med pincet da der er 300 i stedet for 3, synes det er så trals at have fået det allerede, er kun 8 uger henne. iiihhhhh altså. Husker ikke jeg havde det med min datter.  Andre der har fået  hårvækst på maven og hvad gør i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2016

Anonym

Puha, det har jeg altid haft. Har måske fået lidt ekstra i løbet af graviditeten, men det gjorde nu ikke den store forskel. Har pco, så har altid haft ordentlig hårpragt på hovedet, men desværre også andre steder. Ikke noget at gøre ved det for mit vedkommende, har lært at leve med det. Og så er jeg også mørkhåret oveni 

Anmeld Citér

29. juni 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har osse altid haft lidt hård der under navlen på maven og der kom flere og de blev længere og mørkere i graviditeten 

Men her efter er de ikke så mørke mere og der er ikke lige så mange 

Syndsyg træls at have meget hårvækst som pige 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Moster20

Anonym skriver:

Omg !! Har fået hår på maven, har altid haft 3-4 stykker lige ved navlen jeg plejer plukke med en pincet, men nu er det umuligt at plukke med pincet da der er 300 i stedet for 3, synes det er så trals at have fået det allerede, er kun 8 uger henne. iiihhhhh altså. Husker ikke jeg havde det med min datter.  Andre der har fået  hårvækst på maven og hvad gør i?

I know that feeling !!

har altid haft lyst "dun" på maven, men efter jeg er blevet gravid er de blevet forholdsvis lange og sorte... Og jeg er meeeget lys i huden!!

fik at vide at det tit sker når man får en dreng, hehe - jeg får godt nok en dreng! Men tror sgu ikke helt på det 

men tror desværre ikke der er så meget at gøre - har snakket med nogle der har haft samme problem under graviditeten, hårene falder af igen efter graviditeten!!! Så tror det er bedst at lade dem være og så bare vente til efter graviditeten 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Taaak for svar piger! Det er såååå irriterende 

husker ikke jeg havde det med min datter, men omkring termin begyndte jeg faktisk at få er par lange hår på halsen, dem sagde min mor også ville falde af og det gjorde de heldigvis! så måske ka det være jeg venter mig en dreng  

er gået i krig med pincetten, ka ikk holde det ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.