Erfaring angående kiss-kost og graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej.

er der nogle af jer herinde, som har erfaring med kiss-kosten og at opnå graviditet hurtigt efter ændringen? 

Vi er lige gået ind i 6. Cyklus, men sidste gang gik der knap 2.5 år før det ville lykkes for os, og det kan jeg psykisk ikke klare at skulle igennem igen.

jeg har ikke pco, men kan kiss kosten forbedre muligheden, så går jeg all in!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2016

Berta

Jeg har den erfaring at jeg købte bogen mhp på starte på kiss kost - og da jeg fik den hentet og læst de første par sider så testene jeg positiv. 

Så fik altså aldrig gang i kosten  Jeg har heller pco - blev bare lidt utålmodig her anden gang - første gang tog også lang tid. 

Så der tæller nok ikke lige som det erfaring du gerne vil høre om. 

Pøj pøj med det. 

Berta

Anmeld Citér

29. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Hvis du spørger fertilitetskyndige læger, så nej - meget klart nej. Slet ikke når det ikke er ægløsningen der er dit problem.

Jeg ved om nogen hvor desperat man kan blive - og villig til at prøve alt. Men jeg vil råde dig til at bruge energi og penge på noget bedre, fremfor endnu flere skuffelser. Du har "kun" forsøgt i et halvt år - der er ingen grund til at antage at der er noget galt...

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hvis du spørger fertilitetskyndige læger, så nej - meget klart nej. Slet ikke når det ikke er ægløsningen der er dit problem.

Jeg ved om nogen hvor desperat man kan blive - og villig til at prøve alt. Men jeg vil råde dig til at bruge energi og penge på noget bedre, fremfor endnu flere skuffelser. Du har "kun" forsøgt i et halvt år - der er ingen grund til at antage at der er noget galt...

Problemet ligger jo stadig i at det første gang tog 2.5 år, så derfor er der formentlig noget galt. Og kun 6 mdr ja, men med tanke på hvor lang tid der gik sidst, så er det værd at prøve lidt forskelligt.

Anmeld Citér

29. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Problemet ligger jo stadig i at det første gang tog 2.5 år, så derfor er der formentlig noget galt. Og kun 6 mdr ja, men med tanke på hvor lang tid der gik sidst, så er det værd at prøve lidt forskelligt.

Jeg overså at der var en historik ved sidste graviditet.

I så fald mener jeg at det netop ikke kan betale sig at "prøve lidt forskelligt" - der er i mine øjne alt for mange udokumenterede "tricks" som lover guld og grønne skove til folk i desperate og meget sårbare positioner.

I et tilfælde som dette ville jeg i stedet søge lægehjælp, udredning og behandling direkte. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.