Nerve eller hvad er det jeg kan mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
11 svar
2 synes godt om
29. juni 2016

crish89

Jeg har tidligere for 3 uger siden ca, haft en positiv test, men blev efterfølgende negativ. 

Har stadig en masse symptomer på graviditet og maven var oppustet i en uge og hård, så forsvandt det lidt og nu er den bare begyndt at blive lidt mere rund. 

Jeg undre mig fordi jeg den sidste uges tid har mærket noget der føles som en sitren eller mere som en nerve der hopper nærmest. I starten de første dage var det 1-2 gange om dagen. Men nu kan det godt være 5-6 gange om dagen.. 

Hvad kan det være? Specielt hvis jeg slapper helt af efter en arbejdsdag med mange løft eller hvis jeg har siddet bøjet et stykke tid. Kan se det tydeligt udenpå maven. 

Gravdiitet ik bekræftet lægen mener ik der er noget men ikke tilbudt nogen scanning eller noget. Har rykket for det 4 gange nu og har selv kontakten gynækolog.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2016

Diosa85

crish89 skriver:

Jeg har tidligere for 3 uger siden ca, haft en positiv test, men blev efterfølgende negativ. 

Har stadig en masse symptomer på graviditet og maven var oppustet i en uge og hård, så forsvandt det lidt og nu er den bare begyndt at blive lidt mere rund. 

Jeg undre mig fordi jeg den sidste uges tid har mærket noget der føles som en sitren eller mere som en nerve der hopper nærmest. I starten de første dage var det 1-2 gange om dagen. Men nu kan det godt være 5-6 gange om dagen.. 

Hvad kan det være? Specielt hvis jeg slapper helt af efter en arbejdsdag med mange løft eller hvis jeg har siddet bøjet et stykke tid. Kan se det tydeligt udenpå maven. 

Gravdiitet ik bekræftet lægen mener ik der er noget men ikke tilbudt nogen scanning eller noget. Har rykket for det 4 gange nu og har selv kontakten gynækolog.. 

Tror bare det er en nerve der vibrerer efter overbelastning. Det er helt normalt.  

du siger du har testet svagt positivt og så negativt. Har du blødt efter test?

Anmeld Citér

29. juni 2016

crish89

Diosa85 skriver:

Tror bare det er en nerve der vibrerer efter overbelastning. Det er helt normalt.  

du siger du har testet svagt positivt og så negativt. Har du blødt efter test?

Det kan godt ske. Men har aldrig oplevet det før. Det er sådan lidt forskelligt hvor på maven, men oftest på siden eller for neden. 

Nej 10 dage over tid fik jeg en dag med svag blødning og det var det 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Diosa85

crish89 skriver:

Det kan godt ske. Men har aldrig oplevet det før. Det er sådan lidt forskelligt hvor på maven, men oftest på siden eller for neden. 

Nej 10 dage over tid fik jeg en dag med svag blødning og det var det 

Er ret sikker på det bare er en nerve  men hvad tænker du selv det kan være nu når du ikk har oplevet det før?

Har du prøvet at teste igen indenfor de sidste par dage så? 

Anmeld Citér

29. juni 2016

crish89

Det kan godt være det bare er det. 

Vad båre i tvivl om det var graviditet og derfor maven reagerede sådan. Der sker jo meget i den periode man er det. 

Har ikke tester den seneste uge 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Diosa85

crish89 skriver:

Det kan godt være det bare er det. 

Vad båre i tvivl om det var graviditet og derfor maven reagerede sådan. Der sker jo meget i den periode man er det. 

Har ikke tester den seneste uge 

Det har ikk noget med evt graviditet at gøre. Det tror jeg ikke. 

Men dermed ikke sagt at du ikke er. Prøv at ta en ny test. Kan være du er slow starter og derfor fik negativ

Anmeld Citér

29. juni 2016

crish89

Diosa85 skriver:

Det har ikk noget med evt graviditet at gøre. Det tror jeg ikke. 

Men dermed ikke sagt at du ikke er. Prøv at ta en ny test. Kan være du er slow starter og derfor fik negativ

Okay bare helt i orden 

Snakkede med lægen idag og hun siger testen kan kun blive positiv hvis man er gravid, så hvis der ikke er noget nu kan det være en bio jeg har fanget tidligere. Ellers har testen været negativ fordi hcg er for højt til den kan måle det.

prøver en ny test

Anmeld Citér

29. juni 2016

Pianisten

crish89 skriver:

Okay bare helt i orden 

Snakkede med lægen idag og hun siger testen kan kun blive positiv hvis man er gravid, så hvis der ikke er noget nu kan det være en bio jeg har fanget tidligere. Ellers har testen været negativ fordi hcg er for højt til den kan måle det.

prøver en ny test

Undskyld jeg spørger sådan lidt ude af kontekst, men hvad betyder det at du har fanget en bio?

Anmeld Citér

29. juni 2016

Diosa85

Cheyana skriver:

Undskyld jeg spørger sådan lidt ude af kontekst, men hvad betyder det at du har fanget en bio?

En bio er en graviditet der går til grunde indenfor de første 6 uger. Der kaldes det ikke abort men en biokemisk graviditet. Man forkorter det bare bio. Det sker i 75% af slle graviditeter. Det sker oftest bare omkring menstruationstid så derfor opdages det sjældent.

Anmeld Citér

29. juni 2016

Diosa85

crish89 skriver:

Okay bare helt i orden 

prøver en ny test

Det er også rigtigt at hvis hcg er for højt så kan det ikke måles. Men så skal du være et godt stykke henne i graviditet.

men ja. Prøv at test igen. Kom gerne med en Update

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.