Indberetning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
3 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juni 2016

Anonym trådstarter

Kan man sende en indberetning før barnet er født hvis man på forhånd er bekymret? 

Vi har et vennepar der venter deres første barn og jeg er meget bekymret for barnet da far har et alvorlig temperaments problem og flere gange har smadret døre, råbt og skreget af den gravide kæreste samt truet samtlige naboer - og ærligt talt virker til at være på stoffer. 

Ligeledes har de en hund som ikke bliver luftet og altså går og besørger indendøre samtidig med at de ikke får ryddet op/gjort rent - det kommer den kommende morfar og gør en gang i måneden hvor der bliver båret store sække ud med affald. 

Jeg er virkelig bekymret for barnet, men ved ikke hvordan jeg skal forholde mig i alt det her.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Selvfølgelig kan du indberette det, så de kan få noget hjælp til at komme på rette spor inden det er for sent. 

Hellere sætte ind FØR barnet er her.

Anmeld Citér

28. juni 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Selvfølgelig kan du indberette det, så de kan få noget hjælp til at komme på rette spor inden det er for sent. 

Hellere sætte ind FØR barnet er her.

Det var netop det jeg tænkte - for jeg er virkelig bekymret for barnet og er ærlig talt selv blevet bange for manden og kunne se på kæresten at hun var panisk angst sidst de var oppe og skændes - hun løb faktisk efter en bil for ikke at være alene med ham 

Anmeld Citér

28. juni 2016

alenemor42

Se bare at lave en indberetning hurtigst muligt! 

Ring til1812 omkring hunden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.