er der nogen herinde der kan tysk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
8 svar
9 synes godt om
28. juni 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

ja, som overskriften siger; er der nogen herinde der kan tysk?

Vores dejlige kat på ½ år er forsvundet og vi har sat efterlysninger op, både rent fysisk i byen og på facebook. 

Vi bor dog tæt på et sommerhusområde, og en nabo mindede os om at der desværre er nogle turister en gang i mellem der tager kælne katte med sig ned i sommerhusene, for de er da så søde - og når de så rejser bliver katten bare efterladt. 

Vi er derfor blevet enige om at lave et opslag og sætte op i sommerhusområdet hvor vi efterlyser hende og beder folk om at give hende tilbage hvis de har hende/finder hende - vi har en 2½ årig datter der dagligt leder efter sin Rosmari - problemet er bare at ingen af os er gode nok til tysk til at skrive det, og vi stoler ikke nok på google translate.

så, hvis der er nogen herinde der kan tysk, og vil hjælpe os, så vil vi bliver rigtig glade.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

Vivienne

Ms.Sunshine skriver:

ja, som overskriften siger; er der nogen herinde der kan tysk?

Vores dejlige kat på ½ år er forsvundet og vi har sat efterlysninger op, både rent fysisk i byen og på facebook. 

Vi bor dog tæt på et sommerhusområde, og en nabo mindede os om at der desværre er nogle turister en gang i mellem der tager kælne katte med sig ned i sommerhusene, for de er da så søde - og når de så rejser bliver katten bare efterladt. 

Vi er derfor blevet enige om at lave et opslag og sætte op i sommerhusområdet hvor vi efterlyser hende og beder folk om at give hende tilbage hvis de har hende/finder hende - vi har en 2½ årig datter der dagligt leder efter sin Rosmari - problemet er bare at ingen af os er gode nok til tysk til at skrive det, og vi stoler ikke nok på google translate.

så, hvis der er nogen herinde der kan tysk, og vil hjælpe os, så vil vi bliver rigtig glade.

Det kan jeg. 

Kan dog først gøre det imorgen. Hvis du sender mig den danske tekst så får du en oversættelse imorgen 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Ms.Momo

Vivienne skriver:

Det kan jeg. 

Kan dog først gøre det imorgen. Hvis du sender mig den danske tekst så får du en oversættelse imorgen 

hmm... jeg kunne ikke sende selve efterlysningen (med billeder osv.) men teksten lyder:

EFTERLYSNING

Vores skønne 6 måneder gamle hunkat er forsvundet natten til lørdag den 25 juni 2016.

Hun er kun vant til at være inde eller i haven.

Vi tror hun er kommet ud på gaden og ikke har kunnet finde hjem.

Særlige kendetegn:

Hun er blevet steriliseret for 13. juni 2016, så hun er meget korthåret på maven og er øretatoveret NGW109. Hun har 2 røde prikker; en lige bag ved hvert øre.

Hun bor oven på Pedersker Brugs, og vi ville blive meget glade for at få hende tilbage.

Kontakt: Malene                 Marianne

Telefon; 29896604               24656537

Anmeld Citér

29. juni 2016

Mortilah

Katze wird vermisst!

Unsere geliebte Katze wird wird seit Samstag den 25. Juni 2016 vermisst.

Sie ist eine 6 Monate alte Wohnungskatze, die sich sonnst nur in unser Wohnung und Garden bei Pederske "Brugs" (der Kaufmannsladen) aufhält.
Wir denken sie hat sich verlaufen und dass sie jetzt nicht wieder nach Hause finden kann.

Besondere Merkmale:
Sie wurde am 13. Juni 2016 Sterilisiert und hat deswegen immernoch kurze Haare am Bauch. Ohrentatoo: NGW109. Desweiter hat sie zwei rote "Punkte" direkt hinter jedes Ohr.

Wir hoffen so sehr, dass wir sie wieder finden werden. Daher bitten wir um Ihre Mithilfe und sind für jeden Hinweis sehr dankbar!

Sie erreichen uns folgendermaßen: Tel:
Malene: 0045 29896604
Marianne: 0045 24656537

Anmeld Citér

29. juni 2016

Mortilah

Oh, der er et "wird" for meget oppe i starten af teksten. 

Anyway, jeg bor i Tyskland paa 4. aar og taler kun tysk til dagligt. Dog kan det sagtens väre at en eller anden person, vil väre i stand til at finde den ene eller anden fejl i teksten. Men i kan roligt hänge sedler op med den tekst paa. 

Jeg haaber i finder katten! 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Ms.Momo

Mortilah skriver:

Oh, der er et "wird" for meget oppe i starten af teksten. 

Anyway, jeg bor i Tyskland paa 4. aar og taler kun tysk til dagligt. Dog kan det sagtens väre at en eller anden person, vil väre i stand til at finde den ene eller anden fejl i teksten. Men i kan roligt hänge sedler op med den tekst paa. 

Jeg haaber i finder katten! 

Tak.

Det håber jeg også... vores datter på 2 1/2 spørger dagligt "hvor er Rosmari?" og går rundt og laver klik lyde i forsøg på at kalde på hende...

Anmeld Citér

29. juni 2016

Vivienne

Mortilah skriver:

Katze wird vermisst!

Unsere geliebte Katze wird wird seit Samstag den 25. Juni 2016 vermisst.

Sie ist eine 6 Monate alte Wohnungskatze, die sich sonnst nur in unser Wohnung und Garden bei Pederske "Brugs" (der Kaufmannsladen) aufhält.
Wir denken sie hat sich verlaufen und dass sie jetzt nicht wieder nach Hause finden kann.

Besondere Merkmale:
Sie wurde am 13. Juni 2016 Sterilisiert und hat deswegen immernoch kurze Haare am Bauch. Ohrentatoo: NGW109. Desweiter hat sie zwei rote "Punkte" direkt hinter jedes Ohr.

Wir hoffen so sehr, dass wir sie wieder finden werden. Daher bitten wir um Ihre Mithilfe und sind für jeden Hinweis sehr dankbar!

Sie erreichen uns folgendermaßen: Tel:
Malene: 0045 29896604
Marianne: 0045 24656537

Nå, der var du hurtigere

Fin oversættelse

Anmeld Citér

29. juni 2016

Mortilah

Vivienne skriver:

Nå, der var du hurtigere

Fin oversættelse

Kunne bare ikke sove i nat- derfor tänkte jeg vupti den svarer jeg da lige paa 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Ms.Momo

Tak for hjælpen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.