Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tog en positiv ægløsningstest i lørdags kl 9. Vi har haft sex, lørdag, søndag og mandag og har nu ikk mulighed for de her andre dage, ville andre dage ha været bedre eller er vi godt dækket ind?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sædceller kan overleve i op til 5 dage i kroppen, så I burde være rigeligt dækket ind held og lykke med projekt baby
Anonym skriver: Jeg tog en positiv ægløsningstest i lørdags kl 9. Vi har haft sex, lørdag, søndag og mandag og har nu ikk mulighed for de her andre dage, ville andre dage ha været bedre eller er vi godt dækket ind?
De mest frugtbare dage er ca. 4 dage før ægløsning, på ægløsningsdagen og dagen efter ægløsning så i burde da være dækket ok ind med sex på ægløsningsdagen og dagen efter held og lykke
MissTas skriver: De mest frugtbare dage er ca. 4 dage før ægløsning, på ægløsningsdagen og dagen efter ægløsning så i burde da være dækket ok ind med sex på ægløsningsdagen og dagen efter held og lykke
Okay, hvornår kan jeg så teste, altså ska jeg regne fra mens første dag eller omkring hvor jeg fik positiv ægløsningstest
Jeg fik en positiv ægløsningstest en torsdag. Vi sexede så torsdag og fredag. 1 uge og 2 dage efter, altså om søndagen ugen efter testede jeg svagt positivt
håber det kan hjælpe dig lidt
Anonym skriver: Okay, hvornår kan jeg så teste, altså ska jeg regne fra mens første dag eller omkring hvor jeg fik positiv ægløsningstest
Ville regne ægløsning som 2+0 og så regne derfra hvis man har ustabil cyklus, er cyklus reglmæssig ville jeg regne fra sidste mens første dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128