Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

226 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg tog en positiv ægløsningstest i lørdags kl 9. Vi har haft sex, lørdag, søndag og mandag og har nu ikk mulighed for de her andre dage, ville andre dage ha været bedre eller er vi godt dækket ind?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

Ejh

Sædceller kan overleve i op til 5 dage i kroppen, så I burde være rigeligt dækket ind held og lykke med projekt baby  

Anmeld Citér

28. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg tog en positiv ægløsningstest i lørdags kl 9. Vi har haft sex, lørdag, søndag og mandag og har nu ikk mulighed for de her andre dage, ville andre dage ha været bedre eller er vi godt dækket ind?

De mest frugtbare dage er ca. 4 dage før ægløsning, på ægløsningsdagen og dagen efter ægløsning så i burde da være dækket ok ind med sex på ægløsningsdagen og dagen efter held og lykke

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

De mest frugtbare dage er ca. 4 dage før ægløsning, på ægløsningsdagen og dagen efter ægløsning så i burde da være dækket ok ind med sex på ægløsningsdagen og dagen efter held og lykke

Okay, hvornår kan jeg så teste, altså ska jeg regne fra mens første dag eller omkring hvor jeg fik positiv ægløsningstest 

Anmeld Citér

29. juni 2016

LayLow

Jeg fik en positiv ægløsningstest en torsdag. Vi sexede så torsdag og fredag. 1 uge og 2 dage efter, altså om søndagen ugen efter testede jeg svagt positivt 

håber det kan hjælpe dig lidt 

Anmeld Citér

29. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Okay, hvornår kan jeg så teste, altså ska jeg regne fra mens første dag eller omkring hvor jeg fik positiv ægløsningstest 

Ville regne ægløsning som 2+0 og så regne derfra hvis man har ustabil cyklus, er cyklus reglmæssig ville jeg regne fra sidste mens første dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.