God eftermiddag, de damer 
Jeg er ikke gravid endnu, men står i en lidt interessant problematik ift mit arbejde, som jeg simpelthen ikke kan se den bedste løsning på, og derfor ville jeg høre jeres tanker.
Det forholder sig sådan, at jeg har et arbejde som gør at omkring 50% af mine arbejdsopgaver skal tages fra mig, hvis jeg går hen og bliver gravid, idet man ikke er sikker på hvorledes omgivelserne påvirker fostret, især i de tidlige stadier (svært at forklare og stadig bevare anonymitet, hehe
). Jeg er derfor lidt i vildrede omkring hvornår man bør fortælle sin chef omkring sin graviditet? De fleste mennesker venter vel til man har nået sin 12. uge, så man ved at fostret "bliver siddende" og er sundt og raskt, eller hvordan? Men det er også længe at gå med et foster og ikke vide hvordan omgivelserne påvirker det, synes jeg. Min chef er heldigvis et fantastisk menneske, og jeg ville ikke have noget imod at skulle fortælle hende at jeg er gravid så snart jeg ved det, men kollegaerne er jo nød til at have forklaringen på hvorfor de skal overtage nogle af mine arbejdsopgaver - og hvis man så feks bortaborterer en masse gange inden det lykkedes ordentligt, så er det bare ret bøvlet at sætte i gang, tænker jeg
Hvad ville I gøre, hvis I stod i lignende situation?
Anmeld
Citér