Akut hjælp - glemt Ovitrelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.687 visninger
8 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg skulle have taget Ovitrellen i nat kl 4, men min telefon, som jeg bruger som vækkeur, har ikke virket. Min mand har ringet og ringet hele natten ...

Er der har prøvet noget lignende og ved om det giver mening at tage den nu - 3 timer for sent?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Jeg skulle have taget Ovitrellen i nat kl 4, men min telefon, som jeg bruger som vækkeur, har ikke virket. Min mand har ringet og ringet hele natten ...

Er der har prøvet noget lignende og ved om det giver mening at tage den nu - 3 timer for sent?

Er der ikke et akut nr til den klinik du er tilknyttet?

Anmeld Citér

28. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg besluttede at tage den. Så er det i det mindste ikke udelukket hvis det var en mulighed ... Jeg fatter simpelthen ikke det er sket - jeg er så ked af det lige nu ...

Anmeld Citér

28. juni 2016

Anonym trådstarter

Er der ikke et akut nr til den klinik du er tilknyttet?

Jeg er ret sikker på jeg ikke har fået udleveret et nr ... Men jeg går dalige ind og tjekker om der skulle stå et eller andet i bunde af et stykke papir ...

Der var ikke noget, men tak for forsøget

Anmeld Citér

28. juni 2016

Mille:)

Jeg ville ringe til klinikken så snart det er muligt, og så håbe at din tid så kan rykkes de 3 timer frem

Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Lisbeth1985

Hvilken behandling er igang med? Hvis det er IUI,så tror jeg ikke,at det har den store betydning :-)

Anmeld Citér

28. juni 2016

modesty

Anonym skriver:

Det burde ikke have den store betydning. Det havde været værre hvis du var kommet til at tage den for tidligt. 

Anmeld Citér

28. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Ring og snak med klinikken... Det kan være at din tid kan rykkes en anelse. Hvis det er IUI er det endda ikke sikkert at det gør den store forskel. Kan godt forstå at du er ked, men det skal nok løse sig. Du er helt sikkert ikke den første til at kludre i det. Held og lykke.

Anmeld Citér

28. juni 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar allesammen. I havde ret. Jeg fik en senere tid, og så lød det som om det nok skulle gå. Det var bare ikke særlig sjovt at vågne op og have "glemt" det. Gik fuldstændig i panik. Synes jeg havde taget alle forholdsregler med en kæreste der ville ringe fra sit arbejde, men han kunne ikke komme igennem.

Ville gerne have skrevet tidligere, men kom først igennem da jeg var på vej ud af døren.

Igen tak fordi I tog jer tid til at svare :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.