Hej 
Håber på at jeg her kan få svar på mine spørgsmål. Eller tanker om hvad jeg skal gøre.
For ca. 9 til 10 uger siden begyndte min krop at opføre sig underligt. Jeg har kvalme hver dag, kan næsten ikke få noget mad ned. Hovedpine og ekstrem træthed er også stor del af hverdagen. Jeg tog så til lægen for omkring 2 uger siden og fik så konstateret blærebetændelse, som jeg så ikke har mærket noget som helst til, (troede man kunne mærke man havde blærebetændelse) har aldrig haft blærebetændelse før, så det synes jeg var lidt underligt. Lægen tog også en graviditetstest som var negativ, og sagde at kvalmen og alle de andre ting jeg oplevede skyldtes blærebetændelsen.
Jeg forklarede så også lægen at jeg ønskede en blodprøve, men det ville han ikke tage. Så blev det rigtig underligt derfra, jeg fik en såkaldt menstruation, eller ja jeg blødte en lille smule helt lys lyserødt blod i 3 dage, så blødte jeg en smule rødt blod i en dag, så stoppede blødningen i 1 dag, så blødte jeg igen lyserødt i 1 dag, og så to dage med mere rødligt blod, så stoppede det skam igen i 3 dage, hvor jeg så pletblødte i 1 dag. Alt dette begyndte to dage før forventet mens. Og på trods af at jeg normalvis ligger halvdød pga mens smerter kunne jeg intet mærke i de her dage hvor jeg blødte.
Så her i går og i dag, har jeg haft stærke smerter i lænden, ømhed i underlivet, og konstant kvalme.
Hvis det ikke er graviditet, hvad kan det så være?
Det skal siges at jeg ikke har testet siden jeg var hos lægen.
Lisbeths svar
Hej !
Det er frustrerende når ens krop opfører sig anderledes i cyklus end den plejer. samtidig har du symptomer, som egen læge via test diagnosticerer som blærebetændelse.
Graviditetstesten er negativ, du har ikke selv testet yderligere, blodprøve blev det ikke til.Du er næppe gravid.
Forhåbentlig er du nu blevet behandlet for din blærebetændelse.
Du har et ønske om graviditet.Jeg mener, du skal besøge en gynækolog.Henvisning via egen læge, det er ikke et problem
Der kan være flere årsager i underlivet som kan genere en evt graviditet- Derfor velbegrundet med både blodprøver,scanning og evt podninger.
Håber dette kan guide dig lidt.
Held og Lykke fremover.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk