Menstrution...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg vil prøve at hører om andre som har oplevet dette. 

Jeg har reglmessig mens og har altid haft det. Jeg begynder altid at bløde på 30 dagen af min cyklus og har det i 4-5 dage. Min mens plejer at forløbe sig sådan. 

Dag 1- let blødning, og mens smerter ( stærke i 1 time) 

Dag 2- kraftig blødning med klumper. Smerter er der ingen af efter dag 1

Dag-3 let blødning. 

Dag 4 let blødning og måske ophør.

Dag-5 hvis der er blødning er det pletblødning og så ophør.

Men denne gang var det anderledes. Jeg har kontakter læge og skal snakke med hende i næste uge. Denne gang startede den som den plejer med let blødning og lidt murren mens smerter men  på 2 og 3 dagen havde jeg meget kraftig Blødning, begge dage med klumper så de virkelig kunne mærkes (undskyld for formuleringen) dag 4 har jeg mellem blødning og de sidste 2 dage let blødning.  Det er bare som om den ikke vil stoppe. Men det kragtige blødning gjorde mig lidt nervøs. Jeg går også og har hedeture og hovedpine,  hvilket jeg ikke plejet at få. 

Andre der har prøvet dette, og måske kunne give mig et pej hvad det kunne være?

Kram 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2016

B&J

Jamen ens menstruation kan ændre sig. Mim var punktlig i mange år også bum en dag skred den en hel dag. Så to næste gang havde jeg meget ondt blødte næsten ikke næste gang blødte som et vandfald men havde ikke ondt og nogle gange omvendt.

Anmeld Citér

27. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg har reglmessig mens og har altid haft det. Jeg begynder altid at bløde på 30 dagen af min cyklus og har det i 4-5 dage. Min mens plejer at forløbe sig sådan. 

Dag-3 let blødning. 

Men denne gang var det anderledes. Jeg har kontakter læge og skal snakke med hende i næste uge. Denne gang startede den som den plejer med let blødning og lidt murren mens smerter men  på 2 og 3 dagen havde jeg meget kraftig Blødning, begge dage med klumper så de virkelig kunne mærkes (undskyld for formuleringen) dag 4 har jeg mellem blødning og de sidste 2 dage let blødning.  Det er bare som om den ikke vil stoppe. Men det kragtige blødning gjorde mig lidt nervøs. Jeg går også og har hedeture og hovedpine,  hvilket jeg ikke plejet at få. 

Kram 

Tja altså jeg er en af dem der bare åbner et 7 dages vandfald når jeg har mens, så i min verden lyder det hverken farligt eller unaturligt det du beskriver. 

Men kan godt forstå du bliver lidt bekymret når du er vant til en forholdsvis let menstruation. 

Det er dog meget normalt at mens kan ændre sig fra cyklus til cyklus. Både med hensyn til hvor kraftig blødningen er, hvor længe man bløder og faktisk også af og til hvor lang cyklus er. 
Så jeg tror ikke jeg ville være nervøs hvis jeg var dig. Men hvis du er nervøs, så kontakt lægen. Om ikke andet så for at blive beroliget.

Anmeld Citér

27. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. 

Dag-3 let blødning. 

Kram 

Hvor gammel er du? Kunne godt lyde som begyndelsen på overgangsalderen 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Anonym trådstarter

Det håber jeg ikke er kun 25,  

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym trådstarter

Mens er endelig stoppet! Nu har jeg rimelig meget hvidt udflåd og så er jeg blevet vildt energiforladt og træt. Hovedpinen er der stadig og nu efter hvert måltid for jeg kortvarig kvalme... godt jeg skal til læge imorgen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.