Ja, som overskriften lyder er jeg pludselig kommet i tvivl. Er jeg klar til det her? Bliver jeg en god mor? Er jeg overhovedet forelsket i min kæreste? Hvad skal jeg dog gøre? Hvad og hvis.. 
Jeg kan simpelthen ikke overskue alle de tanker, har været så glad og sikker de sidste uger.. Men nu er det lige vendt. Jeg er i 7+4, og egentlig bare stresset over at jeg er blevet så forvirret.
Min familie er glade, min kæreste er glad, jeg var glad. Men det slog mig idag - er jeg overhovedet forelsket i ham? Jeg har før jeg mødte ham set en som bor meget langt væk, og var helt betaget af. Har ikke snakket med ham siden jeg blev kærester med min kæreste, men de sidste par dage har han kontaktet mig. Tænk hvis han nu er manden i mit liv? Selvom jeg er ret sikker på, at vi er to forskellige steder i livet og han har mange sider, som ikke ville passe ind i min verden..
Har sådan ønsket det her barn, men ligenu ved jeg simpelthen ikke hvad der sker.. Er så ulykkelig over mine tanker!
Hvad nu hvis jeg får en abort, fortryder, går fra min nuværende kæreste for at udforske ham den "spændende" og det ikke var det.. Måske det bare er fordi at ham der, netop er så spændende.. Men ååååh..
Havde i andre trælse panik tanker? Eller er det mig der er helt galt på den. Hvad ville i råde mig til hvis i stod i mit sted?
Beklager den lange besked, jeg skulle nok også bare have lidt luft...
Anmeld
Citér