Test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
12 svar
1 synes godt om
27. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej .. Vi skal starte i regnesgladsbehandling en gang i aug. Min Æl var i denne cyklus udskudt 5 dage.. Jeg skulle ha haft mens. Igår.. Havde Æl sidste fredag. Tog en test her til morgen som så sådan ud.. Efter 5 min. Var den svag som på det ene billede efter 10. Min. Var den tydlig.. 

Havde tid hos lægen her kl 14 vedr. Noget andet som lige testede mig.. Den var negativ. Men hun ville også helst først teste mig om en uge eller om morgenen.. Vi har prøvet i 2 år nu og jeg har aldrig haft to streger før.. Hvad skal jeg tro og tænke?? Andre der har prøvet ligende? ..

Hvad tænker i? Min mand kommer snart hjem ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2016

Augustmama

Jeg tænker helt sikkert positiv :-) 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Soonmom

Positiv - Spørgsmålet er så om HCG er stigende eller faldene, jeg ville teste om et par dage og se om den er blevet tydligere.

- En ting er i hvert fald sikkert, du har HCG i kroppen.
Krydser fingre

Anmeld Citér

27. juni 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Hej .. Vi skal starte i regnesgladsbehandling en gang i aug. Min Æl var i denne cyklus udskudt 5 dage.. Jeg skulle ha haft mens. Igår.. Havde Æl sidste fredag. Tog en test her til morgen som så sådan ud.. Efter 5 min. Var den svag som på det ene billede efter 10. Min. Var den tydlig.. 

Havde tid hos lægen her kl 14 vedr. Noget andet som lige testede mig.. Den var negativ. Men hun ville også helst først teste mig om en uge eller om morgenen.. Vi har prøvet i 2 år nu og jeg har aldrig haft to streger før.. Hvad skal jeg tro og tænke?? Andre der har prøvet ligende? ..

Hvad tænker i? Min mand kommer snart hjem ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre..

Den ser positiv ud 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Anonym trådstarter

Tusinde tak for jeres svar, jeg er ved at blive sindsyg. Tør ikle tro på noget .. Føler mig så dum fordi jeg bare tør at tro lidt.. Men altså en positiv test er vel en positiv test? .. Eller

Anmeld Citér

27. juni 2016

SaraSimonsen

Anonym skriver:

Hvis du havde Æl sidste fredag er du også "kun" 3+3 i dag så den kan meget vel nå at blive meget tydeligere 

Jeg testede først positiv 4+0 så forsigtigt tillykke 

Anmeld Citér

27. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Tusinde tak for jeres svar, jeg er ved at blive sindsyg. Tør ikle tro på noget .. Føler mig så dum fordi jeg bare tør at tro lidt.. Men altså en positiv test er vel en positiv test? .. Eller

En positiv test er en positiv test om den er svag eller ej. Din test er positiv .. Forsigtigt tillykke  

Anmeld Citér

27. juni 2016

Anonym trådstarter

Ja, det er jo også det jeg vil mene.. Forstår ikke det tælleri. For i forhold til min sidste mens dag. Skal jeg være i 5+3 .. Men det giver jo mening hvis det er 3+3 hvilket jeg vil mene jeg er eftersom min Æl var sidste fredag .. ���� Ihh krydser sådan

Anmeld Citér

27. juni 2016

SaraSimonsen

Anonym skriver:

Ja, det er jo også det jeg vil mene.. Forstår ikke det tælleri. For i forhold til min sidste mens dag. Skal jeg være i 5+3 .. Men det giver jo mening hvis det er 3+3 hvilket jeg vil mene jeg er eftersom min Æl var sidste fredag .. ���� Ihh krydser sådan

Man regner fra sidste mens færste dag medmindre man ved hvornår æl var. Man er ALTID 2+0 ved æl. Derfor er du 3+3 i dag hvis du er sikker på æl 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar alle sammen, de hjælper .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.