Graviditet og søvnbesvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juni 2016

Jones2328

Hej alle 

jeg er i uge 11 nu og jeg er sådan begyndt med søvnbesvær om natten er det normalt og har andre oplevet det? Plus min krop er øm som om jeg lige har været ude og løbe en Marathon og skal strække ud hele tiden hvilket er ret ubehageligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

Camilze

Din krop arbejder hårdt, når den er gravid, så den kan sagtens gå hen og blive øm og føles brugt. 
Jeg var mere træt i den første tid af min graviditet, men var generet af en mikroskopisk blære, så jeg skulle tit op og tisse. 
Jeg fik først søvnbesvær fra uge 25+, hvor jeg vågnede hele tiden, sov dårligt, var badet i sved osv, men vores kroppe er jo også forskellige 

Anmeld Citér

28. juni 2016

nouw.com/Babyfever

Hej, og tillykke med graviditeten  

Jeg tror rigtig mange gravide kender til at have søvnbesvær. Jeg har også haft svært ved at falde i søvn, samt problemer med at vågne om natten eller meget tidligt om morgenen, igennem min graviditet. På dage hvor det er vigtigt at jeg er frisk næste dag, har jeg brugt coffearon-dråber inden jeg gik i seng. Det er homøopatisk medicin, dvs. at det er helt naturligt og derfor kan anvendes under graviditeten. Nogen bruger det også til spædbørn, der har problemer med at falde til ro. Det kan købes hos almindelige helsekost-butikker. Virkningen af homøopatisk medicin er ikke videnskabeligt dokumenteret, og derfor vil du aldrig få det anbefalet af din læge eller på apoteket - men jeg har selv oplevet god effekt med det, og kender desuden mange der har. 

Jeg planlægger at lave et indlæg om søvnbesvær under graviditeten snart på min blog nouw.com/Babyfever - håber du vil følge med!

VH Babyfever

Anmeld Citér

28. juni 2016

nouw.com/Babyfever

- og til dit problem med at have ondt i kroppen, så oplevede jeg også det samme, især i starten af graviditeten. Som om min krop var fyldt med affaldsstoffer, der satte sig som ømhed i leddene. Her kan jeg stærkt anbefale graviditets-yoga! Det føles virkelig rensende i kroppen, og du får strukket godt igennem - plus at du kommer i form og bliver godt forberedt til fødslen. Igen vil jeg gerne have lov at henvise til mit eget blog-indlæg om emnet:  http://nouw.com/Babyfever/yoga-for-gravide-25757856 

Håber du kan bruge mit svar til noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.