Fb. termin januar 2017

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2016

Mo9ca

Nogen der kan formidle kontakten til den gruppe? Den er blevet gjort hemmelig før alle der har lyst, som har termin i januar, er blevet medlem.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2016

Zelinasmor

Mo9ca skriver:

Nogen der kan formidle kontakten til den gruppe? Den er blevet gjort hemmelig før alle der har lyst, som har termin i januar, er blevet medlem.

Mvh. Monica

Jeg er i den. Det er fordi at folk ikke vil have den synlig i den forstand at ens venner og familie kan se du er i sådan en gruppe før alle er ovre 12 uge.

Anmeld Citér

26. juni 2016

Zelinasmor

Mo9ca skriver:

Mvh. Monica

Jeg er i den. Det er fordi at folk ikke vil have den synlig i den forstand at ens venner og familie kan se du er i sådan en gruppe før alle er ovre 12 uge.

Anmeld Citér

26. juni 2016

Anonym

Jeg ledte efter en da jeg testede positiv for 2 måneder siden men fandt aldrig nogen. Den har da været godt gemt herinde på baby.dk 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Mo9ca

Zelinasmor skriver:

How to get in?

Jeg vil nemlig gerne være medlem af gruppen nu. Jeg har termin i starten af januar. Jeg har bare gerne villet vente til når jeg var lidt tættere på de 12 uger.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

27. juni 2016

Zelinasmor

Mo9ca skriver:

How to get in?

Jeg vil nemlig gerne være medlem af gruppen nu. Jeg har termin i starten af januar. Jeg har bare gerne villet vente til når jeg var lidt tættere på de 12 uger.

Mvh. Monica

Kan du ikke skrive til Sidsel Kruse Jacobsen på Facebook? Hun styrer gruppen og kan vidst få folk ind

Anmeld Citér

27. juni 2016

Mo9ca

Zelinasmor skriver:

Kan du ikke skrive til Sidsel Kruse Jacobsen på Facebook? Hun styrer gruppen og kan vidst få folk ind

Det har jeg gjort i dag for en 4-5 timer siden. Tror bare jeg finder mig en anden gruppe. Det er for træls at det skal være på den måde. Jeg giver det lige et døgns tid mere så finder jeg mig en anden gruppe. 14 dage på at finde den gruppe må være nok. 

Tak for hjælpen.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

27. juni 2016

hautecouture

Mo9ca skriver:

Mvh. Monica

Keg har også, forgæves, ledt efter gruppen ...

Anmeld Citér

27. juni 2016

Mo9ca

hautecouture skriver:

Keg har også, forgæves, ledt efter gruppen ...

Hmm, øv. Hvor mange mon vi er som ikke kan komme ind?

Mvh. Monica

Anmeld Citér

27. juni 2016

Zelinasmor

Jeg forstår frustrationen. Men hør lige. Folk er altså ikke interesseret i at familie og venner kan se : termin januar 2017 under grupper hos en før man har offentliggjort det. Vi er alle snart over 12 uger og der bliver den synlig. Det er for at andre ikke kan se at man er i gruppen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.