pludselig stor vægt stigning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.966 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2016

SHERO

Virkelig mærkelig bekymring jeg pludselig står med... Min søn har altid været slank/tynd, lagt på nederste kurve i vægtkurven... Men er med tiden blevet mere og mere "normalvægtig". Men de sidste 2½-3 måneder er hans vægt bare eksploderet... Han vejede midt i april 20,3 kg (119 cm)... Han vejede sig i morges og han vejer 24,1 kg... er det ikke en voldsom vægtstigning på så kort tid??

Sikkert helt normal, men tænker det er helt vildt... han er gået fra at være meget slank, til at han lige pludselig ikke kan knappe sine bukser....

Har nogle af jer oplevet noget lignende...?

(han er 6½ år)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2016

CDLN

Det meget normalt at de tager et spring i vægten også. Jeg ville bestemt ikke være nervøs. 

Man siger faktisk også at det ene år vokser de i højden og det andet år i bredden og sådan skiftes det  

Hvor meget det passer på alle ved jeg ikke men det vidst meget normalt. 

Anmeld Citér

27. juni 2016

Mortilsnart4

Det gjorde min datter os da hun gik i 0 der var hun os 6.5 år der lagde hun sig pludselig meget ud men hun voksede ik op af det har hun så gjort her i 2 kl nu passer højde og bredde sammen igen ��

Anmeld Citér

27. juni 2016

Anonymor

Vi vejede ham ikke, men min bonusdreng  (lige fyldt 7) havde lige en periode nogle måneder tilbage, hvor han gik fra at være tynd til at være lidt buttet. Så begyndte han at vokse opad

Anmeld Citér

27. juni 2016

SHERO

Tak for svarene.. så er jeg mere rolig... heldigvis klæder det ham enormt meget... :-D

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.