Av efter bristning :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2016

*Agnete*

D.8/6 fødte jeg vores søn med hjælp fra cup og klip . 

Klippet er hele fint sammen , der er stadig nogle tråde lidt oppe i skeden efter nogle små sting der oppe . 

Idag er jeg blevet øm i den side hvor klippet er fortaget . Men det er ikke rødt eller hævet . Men hvis jeg mærker er det ligesom en bule bag vævet . Er det arvæv ? Nogle der har oplevet ligende . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
*Agnete* skriver:

Klippet er hele fint sammen , der er stadig nogle tråde lidt oppe i skeden efter nogle små sting der oppe . 

Idag er jeg blevet øm i den side hvor klippet er fortaget . Men det er ikke rødt eller hævet . Men hvis jeg mærker er det ligesom en bule bag vævet . Er det arvæv ? Nogle der har oplevet ligende . 

Hej med dig. Jeg fødte også med hjælp fra cup. Blev ikke klippet med fik en 2. grads bristning, som svarer til et klip. Jeg havde naturligvis ondt den første tid, men synes det var næsten overstået efter en uges tid. Siden vendte smerterne ikke tilbage, men jeg har kunnet mærke lidt hårdt omkring bristningen, og kan stadig her 6 mdr efter. Hvis det ikke er rødt, ville jeg ikke tro, der er noget galt? Hvis du stadig har ondt, når du skal til 5-ugers US med din søn, så ville jeg spørge der - hvis altså du kan "holde det ud" indtil da..

Anmeld Citér

26. juni 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
*Agnete* skriver:

Hej med dig. Jeg fødte også med hjælp fra cup. Blev ikke klippet med fik en 2. grads bristning, som svarer til et klip. Jeg havde naturligvis ondt den første tid, men synes det var næsten overstået efter en uges tid. Siden vendte smerterne ikke tilbage, men jeg har kunnet mærke lidt hårdt omkring bristningen, og kan stadig her 6 mdr efter. Hvis det ikke er rødt, ville jeg ikke tro, der er noget galt? Hvis du stadig har ondt, når du skal til 5-ugers US med din søn, så ville jeg spørge der - hvis altså du kan "holde det ud" indtil da..

Anmeld Citér

26. juni 2016

Diosa85

*Agnete* skriver:

Havde det på samme måde (blev også klippet) var meget øm og følte mildt sagt at underlivet var ved at ryge ud af mig. Jeg tog på hospitalet og fik foretaget et tjek og der var ingenting.

Anmeld Citér

28. juni 2016

karivinc

Det lyder lidt som en indgroet tråd. Har du prøvet at presse lidt på bulen? Så bør tråden komme ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.