Positiv efter tid - ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg er på minipiller som jeg tager ret præcist på samme tidspunkt. Startede på dem for fire måneder siden. Jeg ved at mange oplever ikke at få menstruation på minipiller, men de første tre måneder havde jeg menstruation. Her efter fire måneder er den ikke kommet. I forgårs tog jeg så en graviditetstest om aftenen for en sikkerheds skyld, men den var negativ (det var 7 dage efter forventet mens). Kiggede på den flere gange i løbet af aftenen hvor den var negativ. I går morges ville jeg smide den ud, og så at den var positiv. Men det gælder vel ikke? Har stadig ingen mens.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2016

Maalene

Jeg har engang taget en test, som var negativ - om aftenen var den så blevet positiv, men jeg var ikke gravid, for fik min mens dagen efter... Så du kan ikke regne med den over tid, men vil da helt sikkert opfordre dig til at tage en test igen om et par dage  Krydser fingre for dig, hvad end du ønsker  ��

Anmeld Citér

26. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej,

Jeg er på minipiller som jeg tager ret præcist på samme tidspunkt. Startede på dem for fire måneder siden. Jeg ved at mange oplever ikke at få menstruation på minipiller, men de første tre måneder havde jeg menstruation. Her efter fire måneder er den ikke kommet. I forgårs tog jeg så en graviditetstest om aftenen for en sikkerheds skyld, men den var negativ (det var 7 dage efter forventet mens). Kiggede på den flere gange i løbet af aftenen hvor den var negativ. I går morges ville jeg smide den ud, og så at den var positiv. Men det gælder vel ikke? Har stadig ingen mens.

Har også prøvet før at ta en test som var negativ indenfor tid men 2-3 timer efter var den positiv og jeg var ikke gravid der. Så ville ikke regne med den. Ta en ny om et par dage og aflæs indenfor tid, derefter smid dem ud. 

Anmeld Citér

26. juni 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar begge to, tager en ny test i morgen og så er det det Regner ikke med at være gravid da jeg tager pillerne præcist og det er normalt ikke at få menstruation på minipiller, har bare aldrig selv prøvet det før

Anmeld Citér

26. juni 2016

Soonmom

De gange jeg har været gravid har jeg i første omgang teste positivt over tid. 

Jeg tror ikke der kommer en streg frem,  med mindre man har hcg i blodet,  så er spørgsmålet så om det stiger eller falder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.