Mareridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
2 svar
1 synes godt om
25. juni 2016

Michella2

min datter vågnede for 10 min siden, total rundforvirrt, og siger en masse underlige ting. Hun er ikke 100% kontaktbar, men er næsten vågen.

pludselig begynder hun at græde, og snakker lidt volapyk om et tæppe i loftet, og hun kan se tæppet..

jeg forstår nærmest hat af hendes forklaring, indtil jeg spørger om hun havde er mareridt. Hun fortæller at det havde hun, og hun drømte at huset ville slå hende ihjel 

jesus Christ! Har aldrig prøvet noget lignede, da hun altid sover som en sten! Det var virkelig ubehageligt at høre hende sige og føle sådan 

min stakkels skat  hun er syg med feber, og er næsten sikker på det er derfor hun har haft det mareridt. 

Andre der har børn med mareridt? Hvordan tackler i dem? Jeg forsikrede hende om at der ikke ville ske hende noget og vi passer på hende, og nu sover hun tungt igen.. Men nu kan jeg så ikke falde til ro 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

Dorthe1986

Min dreng havde for et par måneder siden lige inden han fyldte fem et voldsomt mareridt. Jeg hørte ham hyle op og styrter ind på værelset og ser ham stå i sin seng i fuld gang med at løbe ud over sengen, jeg når lige at gribe ham i luften, så der skete ingenting. Han var ikke rigtig vågen heller men fik sagt noget om ulve. 

Men for pokker et chok!

Anmeld Citér

25. juni 2016

Augustmama

Så er det ved at være tid til dit barn får en drømmefanger på værelset! :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.