Jeres hus???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juni 2016

annecatrine88

Hej alle I skønne mennesker.

Kæresten og jeg skal til at bygge hus. Vi har et nedlagt landbrug og vil gerne bygge nyt, men jeg synes ikke at jeg kan finde et "Typehus" i landstil.

Er der nogle af jer der bor på landet med staldbygninger med et nyt hus og må jeg se billeder af det udenfor???

Samt hvor stort er jeres huse? kvm??? 

Kæresten og jeg kan ikke blive enige. Han vil gerne have 235 kvm og jeg vil gerne have under 200. :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

MRS.Thomsen

Når du skriver landstil kunne du evt finde inspiration hos norske og svenske arkitekter. Vi har kigget lidt på de svenske rörvikshus for at finde inspiration. Vores byggeprojekt ligger dog en del ude i fremtiden endnu. Houzz.dk er også et godt sted at finde inspiration.

Ang. Kvm så kan det måske hjælpe at tage på fremvisninger/åbent hus også selvom i ikke skal købe. Det giver gode ideer til indretningen og større forståelse for hvilken størrelse der passer til jeres famile og hverdag. 

Som tommelfingerregel siger man vist at det koster omkring 1000 kr pr kvm at bygge selv, måske det også vil være en del af jeres overvejelser? Den pris varierer dog efter hvor i landet man bor og materialevalg mv. 

Held og lykke med at bygge drømmehuset. 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Tip!

Vores hus er 285 kvm i to etager. Lige pt er børnene små, så de to mindste dele værelse, men om et par år skal der rykkes rundt. 

Vi har 3 værelser, gang og hobby rum på 1 sal. Stue, køkken, badeværelse, gang, vaskerum og 3 værelser i stue etagen. 

Vi har masser af plads til os. 2 voksne og 4 børn. 

Hvert barn skal have mulighed for eget værelse, og det kan vi heldigvis give dem. 

Anmeld Citér

25. juni 2016

morlinen

Huscompagniet har et halvandet plans, som vi regner med at skulle bygge. 

Ellers, prøv at Google Skagens huse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.