Libero kluppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Janep

Trold skriver:

Du får et "gavebevis" tror jeg det hed tilsendt, så skal du gå ind på Coops Nettorv og bestille den.

Og få dage efter kan den hentes i den forretning du beder om at få den tilsendt til...

ok super tak for svaret venter spændt på brevet så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Lone Jakobsen

Janep skriver:

ok.. er det forskelligt hva der er i den ? hva var der i din? er jo helt spændt nu

jep de er bestilt

mener der var bleer i 2 forskellige størrelser...måske også svimpants, derudover vaskeservietter, pusleunderlag og så kan jeg ikke helt huske om der var mere i. med 3 forskellige pakker er det svært at huske hvad der var i hvilken pakke

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

Janep skriver:

nogen der er medlem af den??

jeg har lige melt mig ind i den i dag. og ville gerne vide hvornår man får deres startpakke.. sys ikk li jeg kan læse mig til det nogen steder?

Du får et brev og så skal du ind på nettet og bestille den og så hente den i din nærmeste coop butik mener jeg det er

Anmeld

29. september 2009

Janep

nutche skriver:

mener der var bleer i 2 forskellige størrelser...måske også svimpants, derudover vaskeservietter, pusleunderlag og så kan jeg ikke helt huske om der var mere i. med 3 forskellige pakker er det svært at huske hvad der var i hvilken pakke

okay det lyder da os rigtig fint

heh nej ok det kan jeg godt se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.