Hurtig hjælp! hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.395 visninger
10 svar
15 synes godt om
25. juni 2016

Anonym trådstarter

vi er på camping med vores lille familie og sover i telt.

Vi kan nu høre torden i det fjerne og min mand og jeg er af den mening at regn og torden hører med til en telttur, men vi har to børn med denne gang. Den lille har oplevet at sove i telt i regnvejr, så der er vi ikke så bekymret - men den store har kun været med når det har været godt vejr.

Ejeren af pladsen har tilbudt os at vi kan låne en af de gamle hytter der ligger små 20 meter fra vores telt. Desværre er de rigtig dumt bygget, så luften er meget varm og tung.

Nu er vi så blevet i tvivl om hvad der er bedst, skal vi putte børnene i teltet og sove der, og evt. få nøglen til hytten, eller ligge os i hytten fra starten af?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

Bshizzle

Ta i mod den hytte ! 

I kan holde et vindue åbent og få luft ind. 

Nu ved jeg ik lige hvor i ligger i telt henne? 

Men ved bare at regn/torden rammer hårdt. 

Jeg har engang sovet i telt under lyn/torden/regn, og midt om natten sejlede mit telt rundt i en KÆMPE vandpyt 

Desværre var teltet ikke 100% tæt! så der kom lidt vand ind og pløkkene faldt sammen og teltet lå næste dag helt faldt 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Ta i mod den hytte ! 

I kan holde et vindue åbent og få luft ind. 

Nu ved jeg ik lige hvor i ligger i telt henne? 

Men ved bare at regn/torden rammer hårdt. 

Jeg har engang sovet i telt under lyn/torden/regn, og midt om natten sejlede mit telt rundt i en KÆMPE vandpyt 

Desværre var teltet ikke 100% tæt! så der kom lidt vand ind og pløkkene faldt sammen og teltet lå næste dag helt faldt 

vi har ligget i telt her i mange år efterhånden, også i flere regn- og tordenbyger.

det er en ny generation der har overtaget i år, og de har valgt at de gamle hytter ikke skulle tages i brug da nogle af dem ikke har vinduer der kan åbnes - og det er en af de hytter vi er blevet tilbudt pga. tordenvejret

Anmeld Citér

25. juni 2016

Kay

Er selv erfaren campist og ville selv vælge teltet og så havde nøglen som backup hvis nu himmel og hav ender med at stå i et 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

vi har ligget i telt her i mange år efterhånden, også i flere regn- og tordenbyger.

det er en ny generation der har overtaget i år, og de har valgt at de gamle hytter ikke skulle tages i brug da nogle af dem ikke har vinduer der kan åbnes - og det er en af de hytter vi er blevet tilbudt pga. tordenvejret

Dvs en hytte der ikke er rengjort?! 

Hvis det er således, så havde jeg nok valgt Telt og nøgle i back up! 

Anmeld Citér

25. juni 2016

B&J

Jeg havde blevet i teltet 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Klumpe-dumpe

Med det lovede skybrud over DK var jeg kravlet ind i hytten. 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Mortilah

Kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det kan være et valg. Vi har hvor jeg bor mange uvejrs varsler. I middags havde jeg set varslet var fra kl 9-12. Kl 13 går jeg tur og ser ikke at der er nyt varsel fra myndighederne om at komme indenfor pga lyn og torden. 10 min efter jeg kom ind slog lynet ned lige der hvor jeg havde gået. Jeg har stor respekt for tordenvejr. Pyt med vand og regn men lyn er altså ik til at spøge med! 

Ville til hver en tid opholde mig i bilen eller hytten indtil det var drevet over. 

Anmeld Citér

25. juni 2016

alenemor42

Jeg ville blive i teltet men få nøglen. Det er super hyggeligt i telt i regnvejr og en del af oplevelsen at ligge i telt. Og så kan man grine af man må løbe i tørvejr midt om natten hvis det bliver for slemt.

Anmeld Citér

26. juni 2016

Anonym trådstarter

Så er en hyggelig nat overstået. Vi valgte at sige ja tak til nøglen, men puttede ungerne i teltet. 

Tordenen blev i det fjerne, men der kom lidt regn. Begge unger sov gennem det uden problemer, og den mindste sover stadig.

Tak for jeres hjælp.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.