Bilferie Italien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
3 svar
1 synes godt om
25. juni 2016

Stine1989

Hej skønne damer

mine forældre vil gern på bil ferie til Italien til oktober, men da min far er ordblind og min mor ikke kan finde ud af at søge ordentlig på en computer, har jeg tilbudt og hjælpe mht til rute planlægning og overnatning osv.

sagen er bare den, at jeg har aldrig været på bil ferie selv, og det samme har de heller ikke.

her er ders ønsker, 

- de vil gerne køre på motorvej til Hamburg også dreje af  og se noget af skønne Tyskland på vej ned, uden st komme på motorvej igen.

- de vil gerne igennem Østrig og se bjergene også vider derfra til Italien.

de har 3 børn med på 12, 8 og 4 år med, så gerne noget der også interessere børn lidt ��

kom gerne med jeres erfaringer og overnatning muligheder, hjemme sider osv. Det hel vil blive taget imod med stor kys mund herfra :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvad er deres endelig destinaton i Italien? Hvor mange overnatninger vil de have på vej derned? 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Stine1989

Astoria skriver:

Hvad er deres endelig destinaton i Italien? Hvor mange overnatninger vil de have på vej derned? 

Jeg påtænker at det er Rom der er det :-) også vil de gerne se det skæve tårn :-) 

3-4 overnatninger på vej ned :-)

Anmeld Citér

25. juni 2016

Karina84

Ikke at jeg er så rejsevant, men jeg har været i Firenze, og så et sted ved Gardasøen.

Hvis de vil se det skæve Tårn i Pisa (var der for mange år siden), så synes jeg at de skal have Firenze som endestation og så blive i Toscana området. Da vi var på studietur, boede vi der og kørte så ud derfra. Vi var bl.a. i en lille by, Lucca, hvor den gamle bydel er indkrænset af en oval mur, virkelig smukt! Firenze er en rigtig smuk by med masser af små hyggelige gader. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.