Hjælp til graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
16 svar
9 synes godt om
25. juni 2016

Smil27

Hej alle i søde mennesker jeg tog imorges en graviditetstest fordi jeg idag er på dag 28 i min cyklus og jeg plejer at få menstruation på dag 27 i min cyklus, min kæreste og jeg startede PB for 3 måneder siden, jeg konstateret hurtigt at den var negativ og tog der efter til familie sammenkomst, jeg er så lige kommet hjem og ser at den test fra i morges har en lille streg, jeg tænker at den nok bare har lagt for længe og tager så en ny, og der kommer en lille lidt utydelig streg frem, dog med lidt farve i, jeg prøver self. Igen om nogle dage men hvad er jeres mening, er den der eller ikke?  Det skal lige siges den jeg lige har taget kom stregen indenfor tiden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

Becks

Jeg tør godt sige tillykke 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Smil27

Becks skriver:

Jeg tør godt sige tillykke 

Tak for svar!  Jeg ved ikke om det kan være rigtigt når det ikke er en tydelig streg men håber!!! 

Anmeld Citér

25. juni 2016

MissTas

Cbc skriver:

Hej alle i søde mennesker jeg tog imorges en graviditetstest fordi jeg idag er på dag 28 i min cyklus og jeg plejer at få menstruation på dag 27 i min cyklus, min kæreste og jeg startede PB for 3 måneder siden, jeg konstateret hurtigt at den var negativ og tog der efter til familie sammenkomst, jeg er så lige kommet hjem og ser at den test fra i morges har en lille streg, jeg tænker at den nok bare har lagt for længe og tager så en ny, og der kommer en lille lidt utydelig streg frem, dog med lidt farve i, jeg prøver self. Igen om nogle dage men hvad er jeres mening, er den der eller ikke?  Det skal lige siges den jeg lige har taget kom stregen indenfor tiden 

Alle streger der er kommet efter tid er ugyldige. Ville ikke tør tro på den før der er en positiv test aflæst indenfor tid

Anmeld Citér

25. juni 2016

Smil27

MissTas skriver:

Alle streger der er kommet efter tid er ugyldige. Ville ikke tør tro på den før der er en positiv test aflæst indenfor tid

Som jeg skriver i teksten er denne test kommet frem indenfor tiden 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Smil27

satte den lige i negativbillede

Anmeld Citér

25. juni 2016

Becks

Cbc skriver:

Tak for svar!  Jeg ved ikke om det kan være rigtigt når det ikke er en tydelig streg men håber!!! 

En streg er en streg ;-)

Dette er min test fra Maj, sidste år.. Den var god nok, har en datter på 4 1/2 måned

Anmeld Citér

25. juni 2016

Smil27

Becks skriver:

En streg er en streg ;-)

Dette er min test fra Maj, sidste år.. Den var god nok, har en datter på 4 1/2 måned

Jeg håber! Min kæreste vil ikke rigtig tro på det fordi stregen er lidt utydelig, meeen jeg tog lige en til, stregen kom indenfor 5 sek. 

Anmeld Citér

25. juni 2016

MissTas

Cbc skriver:

Som jeg skriver i teksten er denne test kommet frem indenfor tiden 

Nå okay, så ser den positiv ud 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Sedigfor

Kommer stregen efter fem sekunder er du gravid (: mine var endnu mere utydelige og endda en time efter tid var den først positiv og har en datter idag på 14 mdr.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.