Pb baby nr 2 er igang MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
2 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2016

Anonym trådstarter

Min mand og jeg er startet på på pb nr 2 men men men

manden virker overhovedet ikke til at have lyst til agten der sørger for man bliver gravid..

sidst jeg lagde op fik jeg at vide med et smil at nu havde jeg været nærrig de sidste 10 år så, ingen action den aften.

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, er pisse skruk og vil virkelig gerne have en lillebror eller søster til vores lækre søn

Han er selv skruk men mener vi skal slappe af også kommer det nok. Men man skal jeg være sammen for at det ligesom sker.

Nogen gode råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2016

hautecouture

Anonym skriver:

Min mand og jeg er startet på på pb nr 2 men men men

manden virker overhovedet ikke til at have lyst til agten der sørger for man bliver gravid..

sidst jeg lagde op fik jeg at vide med et smil at nu havde jeg været nærrig de sidste 10 år så, ingen action den aften.

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, er pisse skruk og vil virkelig gerne have en lillebror eller søster til vores lækre søn

Han er selv skruk men mener vi skal slappe af også kommer det nok. Men man skal jeg være sammen for at det ligesom sker.

Nogen gode råd?

Nu ved jeg ikke hvor længe PB har været igang, men inden jeg blev gravid nu her 2. gang var der altså også gange hvor min kæreste ikke havde lyst - fordi han følte jeg tog initiativet pga PB og ikke fordi jeg havde decideret lyst .. Forstår du hvad jeg mener? Og enkelte gange havde han ret  - så vi besluttede kun at sexe når vi rent faktisk havde LYST til hinanden og ikke bare fordi vi følte pligt 

Anmeld Citér

26. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er da helt sikkert fordi han udmærket godt har luret dig 

Det er jo ikke særlig fedt for ham, at du pludselig har lyst fordi I skal prøve at lave et barn, men du ikke vil når I ikke skal lave et barn. 

Det er nok noget I er nødt til at få talt om, men jeg forstår ham udmærket, omend det nok desværre er ret almindeligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.