Sulten konstant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2016

Anonym trådstarter

Ååååh. !!!! 

Jeg er i uge 7 og jeg er konstant sulten! 

Jeg spiser meget aftens mad og mens jeg spiser rumler min mave hele tiden. Jeg spiser til jeg virkelig ikke kan mere og 1 time efter er jeg så dårlig fordi jeg er så sulten! 

Jeg vågner flere gange om natten med en totalt Tom mave! Og må bare have noget at spise! 

Er der andre der også lider helt vildt meget af sult og har nogen gode råd til at holde på maden lidt længere tid!?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Sådan havde jeg drt også de første 12 uger. Kombineret med kvalme hvis ikke jeg spiste konstant. Jeg fandt ud af at små snacks kunne holde mig kørende - det var primært kiks, mandler og rosiner, frugt mv. Jeg havde Tusind ting med overalt og spiste stort set hele tiden. Jeg fandt desuden at hvis jeg sørgede for at drikke mindst 2 liter vand dagligt, hvalp det også meget på det☺

Anmeld Citér

25. juni 2016

EnNyVerden

For mig er det vigtigt at spise "langtidsmættende ting" - dvs typisk noget med proteiner. Undgår ikke kulhydrater helt men skal helst ikke spise for store mængder tomme kulhydrater! 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Anonym trådstarter

nemisis skriver:

Sådan havde jeg drt også de første 12 uger. Kombineret med kvalme hvis ikke jeg spiste konstant. Jeg fandt ud af at små snacks kunne holde mig kørende - det var primært kiks, mandler og rosiner, frugt mv. Jeg havde Tusind ting med overalt og spiste stort set hele tiden. Jeg fandt desuden at hvis jeg sørgede for at drikke mindst 2 liter vand dagligt, hvalp det også meget på det☺

Tak det må jeg prøve! 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Anonym trådstarter

EnNyVerden skriver:

For mig er det vigtigt at spise "langtidsmættende ting" - dvs typisk noget med proteiner. Undgår ikke kulhydrater helt men skal helst ikke spise for store mængder tomme kulhydrater! 

Igår bestod min aftensmad af steg/kød og kogte bønner.. 2-3 kartofler...det mættede mig i en time......  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.