jernpiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2016

Anonym trådstarter

hvor hurtig vil jeg kunne mærke ændring?

jeg har pct og må faktisk ikke få jernpiller men da jeg er i jernmangel og er træt og energiløs muskelkramper og ja fungere ikke så godt så det nødvendigt... jeg tog 1 pille før sengetid med et glas appelsin juice.. min læge sagde dog ikke hvor mange uger der ville gå før jeg ville kunne mærke forandring... snakker vi 1-2-3-4 uger?? glæder mig til at få lidt liv i kroppen igen for bare det at løfte en arm er hårdt 

jeg får 100 mg 1 gang dagligt.

og skal til kontrol om 3 uger da min sygdom kan begynde og skabe sig pga pillerne så bliver holdt i kort snor....

så håber lidt nogle har erfaring herinde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

hvor hurtig vil jeg kunne mærke ændring?

jeg har pct og må faktisk ikke få jernpiller men da jeg er i jernmangel og er træt og energiløs muskelkramper og ja fungere ikke så godt så det nødvendigt... jeg tog 1 pille før sengetid med et glas appelsin juice.. min læge sagde dog ikke hvor mange uger der ville gå før jeg ville kunne mærke forandring... snakker vi 1-2-3-4 uger?? glæder mig til at få lidt liv i kroppen igen for bare det at løfte en arm er hårdt 

jeg får 100 mg 1 gang dagligt.

og skal til kontrol om 3 uger da min sygdom kan begynde og skabe sig pga pillerne så bliver holdt i kort snor....

så håber lidt nogle har erfaring herinde 

Hvad er pct?

Nu er jeg ikke læge men jeg tænker at den bedste måde at komme jern manglen til livs er ved at spise jernholdige produkter, som f.eks. cornflakes, jordbær, kirsebær og ect. De er hurtigt optagelige og naturlige i forhold til piller.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

24. juni 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Hvad er pct?

Nu er jeg ikke læge men jeg tænker at den bedste måde at komme jern manglen til livs er ved at spise jernholdige produkter, som f.eks. cornflakes, jordbær, kirsebær og ect. De er hurtigt optagelige og naturlige i forhold til piller.

Mvh. Monica

https://porfyriforeningen.dk/hvad-er-porfyri/ lidt læsestof 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

https://porfyriforeningen.dk/hvad-er-porfyri/ lidt læsestof 

Det er så kompleks en sygdom at jeg overhovedet ikke har nogle råd til dig. Jeg ved desværre intet om sygdommen til, at jeg kan hjælpe dig. Beklager.

Mvh. M

Anmeld Citér

24. juni 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Det er så kompleks en sygdom at jeg overhovedet ikke har nogle råd til dig. Jeg ved desværre intet om sygdommen til, at jeg kan hjælpe dig. Beklager.

Mvh. M

helt ok kunne jo godt være nogen vidste hvor lang tid der går før kroppen begynder at rette op på manglen jeg spiser jernholdig mad men det har ikke virket også kun derfor jeg skal have jernpiller nu da mit jerntal er på 4 og forventer mens indenfor 3-4 dage hvilket ikke gør det bedre overhoved!!! 

krydser finger for min sygdom holder sig i ok tilstand for vil gerne ud af denne træthed og muskelkramper 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.