Md gik ikke som ventet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2016

MorTilEn2013Dreng

øv min md scanning igår gik slet ikke som ventet, det startet nu meget godt med en aktiv lille basse som egentlig ikke gad ligge stille, og alt så fint ud. Pånær lige han har en nakkefold på 7mm :/ så jeg fik lavet fostervandsprøve og nu kører mine tanker jo rundt, så er der nogen der har oplevet noget af det og hvordan endte det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2016

MissTas

MorTilEn2013Dreng skriver:

øv min md scanning igår gik slet ikke som ventet, det startet nu meget godt med en aktiv lille basse som egentlig ikke gad ligge stille, og alt så fint ud. Pånær lige han har en nakkefold på 7mm :/ så jeg fik lavet fostervandsprøve og nu kører mine tanker jo rundt, så er der nogen der har oplevet noget af det og hvordan endte det? 

Mener de at nakkefolden var for stor eller lille? Troede kun de målte nakkefolden til nakkefoldsscanning .. Håber da det bedste for jeres lille basse. Sagde de noget om hvad de evt kunne mistænke? 

Anmeld Citér

24. juni 2016

MorTilEn2013Dreng

MissTas skriver:

Mener de at nakkefolden var for stor eller lille? Troede kun de målte nakkefolden til nakkefoldsscanning .. Håber da det bedste for jeres lille basse. Sagde de noget om hvad de evt kunne mistænke? 

Den var 1mm for stor sagde overlægen. Altså hun sagde jo det kunne betyde Downsyndrom men også at det kunne være ubetydeligt. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

MissTas

MorTilEn2013Dreng skriver:

Den var 1mm for stor sagde overlægen. Altså hun sagde jo det kunne betyde Downsyndrom men også at det kunne være ubetydeligt. 

Okay.. Men nakkefolden var ellers fin da i var til nakkefoldsscanning ? 

Anmeld Citér

24. juni 2016

MorTilEn2013Dreng

MissTas skriver:

Okay.. Men nakkefolden var ellers fin da i var til nakkefoldsscanning ? 

Ja der var det hele fint, og også til kønscanning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.