Hvor meget ksn man tillade sig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
7 svar
10 synes godt om
24. juni 2016

Anonym trådstarter

Min mands lillebror og kæreste mistede i weekenden deres skønne lille dreng i uge 25 ���� og holdt en så fin lille begravelse for ham. Jeg er højgravid og skal føde om nogle dage, har haft det så svært ved at være gravid siden de mistede �� Og føler ikke jeg " må " glæde mig mere pga af dette �� Føler at jeg burde skamme mig over den mindste glædelse ved vores lille nus kommer ;(

tøf ikke og ligge billede på Facebook når den er her i frygt for at de tænker, det kan hun bare ikke tillade sig ? �� 

Synes det er en meget svær situation og stå i �� 

De vil ikke se os før de er klar til det,og det forstår jeg også fuldt ud ig det er helt okay.

jeg har bare sådan en grim følelse i maven hele tiden om at jeg ikk kan tillade mig og glæde mig mere ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Min mands lillebror og kæreste mistede i weekenden deres skønne lille dreng i uge 25 ���� og holdt en så fin lille begravelse for ham. Jeg er højgravid og skal føde om nogle dage, har haft det så svært ved at være gravid siden de mistede �� Og føler ikke jeg " må " glæde mig mere pga af dette �� Føler at jeg burde skamme mig over den mindste glædelse ved vores lille nus kommer ;(

tøf ikke og ligge billede på Facebook når den er her i frygt for at de tænker, det kan hun bare ikke tillade sig ? �� 

De vil ikke se os før de er klar til det,og det forstår jeg også fuldt ud ig det er helt okay.

jeg har bare sådan en grim følelse i maven hele tiden om at jeg ikk kan tillade mig og glæde mig mere ��

Det er rigtigt trist det der er sket, og jeg kan sagtens forstå du har det svært med det. Men du har lov til at glæde dig, og selvfølgelig har du også lov at dele et billede på Facebook når du har født. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Øv en svær situation at stå i. Kan godt forstå dit dilemma. men selvfølgelig må du glæde dig. Og selvfølgelig må du lægge billeder ind af vidunderet på din Facebook. 

Hvis du vil skåne dem så kan du jo skjule dine opslag for bestemte personer. Det kan du jo gøre til de er klar til at se jeres lille ny. 

Men samtidig vil jeg mene. At selv i deres største sorg så skal de også kunne glæde sig på bror og svigerindes vegne. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Super-Mom

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens forstå dine tanker og at du synes det er synd for dem og derfor ikke kan lide at glæde dig. Men søde du, du er nød til at sige til dig selv at i ikke kan gøre for at det hele ser ud som det gør  du må ikke pakke din glæde væk for uanset hvad så bliver du mor lige om lidt og du har ret til at være lykkelig for din lille baby  

ja det bliver et hårdt slag for dem med en lille ny i familen efter deres omstændigheder men du kan jo ikke skjule din baby for evigt for at skåne dem. Verdenen er uretfærdig nogle gange men er sikker på at de forstår at i er glade for jeres lille ny 

jeg har selv prøvet at miste en pige i uge 22 så ved hvilket mareridt de gennemgår. Jeg havde dengang flere veninder der fødte på kryds og tværs kort efter jeg mistede og det var hårdt at se dem ligge billeder op, men sagde os til mig selv at det ikke var deres skyld og jeg kunne da godt forstå de ville vise deres guld frem på trods af det gjorde ondt helt ind i sjælen 

mit råd er at snakke med dem.. Fortæl dem hvordan du har det med det hele og du er bange for at såre dem med billeder osv.. Tror der er nemmere for dem at rumme billeder osv når du har sat ord på at dine tanker går Til dem i den svære tid 

held og lykke med jeres lille ny. Og masser af varme tanker til din mands lillebror og kæreste 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Carina:-)

Self må du glæde dig og vise billeder -

Nu er jeg ikke selv en der kommunikerer med venner og familie over facebook så jeg ville ikke ligge billeder op da det er et ligegyldigt medie for mig.

Men hvis det er vigtigt for dig skal du da ligge billeder op hun kan jo blokere dig så hun ikke behøver se på en lille nyfødt midt i hendes sorg.

Og ellers snak vær der og ikke mindst have forståelse for at de er i deres livs krise og det kan man ikke sætte sig ind i hvis man ikke har prøvet det men man behøver heller ikke have prøvet at have kræft for at forstå hvor forfærdeligt det må være. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

modesty

Svær situation, både for dig og i særdeleshed for bror og kæreste.

Selvfølgelig kan du tillade dig at glæde dig. Og du kan også "tillade" dig at lægge et billede op på facebook. Jeg ville dog ikke gøre det. Et billede på fb handler om et, forstå mig ret men, egoistisk og overfladisk behov fra din side. Jeg ville mene at hensynet til min bror vægtede højere end som så. 

Du kan altid sende sms'er eller privatbeskeder til de folk hvor det betyder noget at de får et billede. Og så må alle de andre perifære fb venner klare sig uden i lidt tid.

Anmeld Citér

24. juni 2016

Mortilah

modesty skriver:

Svær situation, både for dig og i særdeleshed for bror og kæreste.

Selvfølgelig kan du tillade dig at glæde dig. Og du kan også "tillade" dig at lægge et billede op på facebook. Jeg ville dog ikke gøre det. Et billede på fb handler om et, forstå mig ret men, egoistisk og overfladisk behov fra din side. Jeg ville mene at hensynet til min bror vægtede højere end som så. 

Du kan altid sende sms'er eller privatbeskeder til de folk hvor det betyder noget at de får et billede. Og så må alle de andre perifære fb venner klare sig uden i lidt tid.

Dér er jeg total enig! 

Send billede til de vigtigste gennem mail, sms, whatsapp osv. Gem lige FB til lidt senere. Selvfølgelig må du glæde dig helt vildt, men jeg mener bare du godt kan give dem så meget plads de har brug for, indtil de selv er klar. De har lige mistet en lille baby (det værste der kan ske) og du får din i armene om lidt (det bedste i verden).

Der er det altså ik slemt lige at vente lidt med den helt store fb opdatering..

Jeg har heller ikke delt billede af min datter før efter et par mdr. de der er tæt på har fået foto. De resten 200 "venner" er bare ikke venner nok til at de behøver se fotos. 

Men det er bare min mening, du skal jo gøre som du finder Bedst! 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Dér er jeg total enig! 

Send billede til de vigtigste gennem mail, sms, whatsapp osv. Gem lige FB til lidt senere. Selvfølgelig må du glæde dig helt vildt, men jeg mener bare du godt kan give dem så meget plads de har brug for, indtil de selv er klar. De har lige mistet en lille baby (det værste der kan ske) og du får din i armene om lidt (det bedste i verden).

Der er det altså ik slemt lige at vente lidt med den helt store fb opdatering..

Jeg har heller ikke delt billede af min datter før efter et par mdr. de der er tæt på har fået foto. De resten 200 "venner" er bare ikke venner nok til at de behøver se fotos. 

Men det er bare min mening, du skal jo gøre som du finder Bedst! 

Jeg er helt enig. 

Månen samtidig har jeg ingen "

unødvendige " venner pp Facebook 

jeg har max 30 personer som er folk Der er mig tæt. Men jeg er helt enig og det er netop osse det jeg har tænkt meget over. Grundet favebook billedet var til de familie billeder vi ser sjælendt. Så det altså ikke fordi det er et must og noget jeg får yderst meget op i heldigvis :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.