Anonym skriver:
Min mands lillebror og kæreste mistede i weekenden deres skønne lille dreng i uge 25 og holdt en så fin lille begravelse for ham. Jeg er højgravid og skal føde om nogle dage, har haft det så svært ved at være gravid siden de mistede Og føler ikke jeg " må " glæde mig mere pga af dette Føler at jeg burde skamme mig over den mindste glædelse ved vores lille nus kommer ;(
tøf ikke og ligge billede på Facebook når den er her i frygt for at de tænker, det kan hun bare ikke tillade sig ?
Synes det er en meget svær situation og stå i
De vil ikke se os før de er klar til det,og det forstår jeg også fuldt ud ig det er helt okay.
jeg har bare sådan en grim følelse i maven hele tiden om at jeg ikk kan tillade mig og glæde mig mere
Jeg kan sagtens forstå dine tanker og at du synes det er synd for dem og derfor ikke kan lide at glæde dig. Men søde du, du er nød til at sige til dig selv at i ikke kan gøre for at det hele ser ud som det gør
du må ikke pakke din glæde væk for uanset hvad så bliver du mor lige om lidt og du har ret til at være lykkelig for din lille baby
ja det bliver et hårdt slag for dem med en lille ny i familen efter deres omstændigheder men du kan jo ikke skjule din baby for evigt for at skåne dem. Verdenen er uretfærdig nogle gange men er sikker på at de forstår at i er glade for jeres lille ny 
jeg har selv prøvet at miste en pige i uge 22 så ved hvilket mareridt de gennemgår. Jeg havde dengang flere veninder der fødte på kryds og tværs kort efter jeg mistede og det var hårdt at se dem ligge billeder op, men sagde os til mig selv at det ikke var deres skyld og jeg kunne da godt forstå de ville vise deres guld frem på trods af det gjorde ondt helt ind i sjælen 
mit råd er at snakke med dem.. Fortæl dem hvordan du har det med det hele og du er bange for at såre dem med billeder osv.. Tror der er nemmere for dem at rumme billeder osv når du har sat ord på at dine tanker går Til dem i den svære tid 
held og lykke med jeres lille ny. Og masser af varme tanker til din mands lillebror og kæreste 

Anmeld
Citér